Pagina's

vrijdag 21 oktober 2011

Stash Update: verzorgings producten


Een hele tijd terug – toen ik pas net met mijn blog begonnen was – heb ik een keer mijn verzorgingsstash laten zien. Toen had ik nog niet heel veel, nu daarin tegen heb ik veel meer en daarom leek het mij leuk om het weer keer te laten zien.


Al mijn gezichtsverzorging bewaar ik in dit mandje. Ik kan het niet netter op bergen dan dit. Ik zet alles wel steeds weer netjes overeind, maar het valt uiteindelijk toch weer om dus dat heeft niet zoveel nut. Per zelfverzonnen categorieën ga ik alles laten zien.


Crèmetjes. Van links naar rechts zie je: Vaseline Lanette Crème, tegen eczeem, ja dat had ik soms - Kneipp Teunisbloemzalf, ook tegen eczeem – Weleda Amandel Gevoelige huid, mijn dagcrème, deze is echt heel erg fijn – Nivea Soft, dit gebruikte ik eerst als dagcrème, nu gebruik ik hem af en toe als handcrème.


Maskers en scrub. Van links naar rechts: St. Ives Apricot Srub, echt een hele fijne scrub, niet te ruw voor je gezicht – Hema scrub cream, scrub heel goed, te goed eigenlijk, ik vind hem wat te grof – Queen Helene Apricot Moisturising masker, dit is een masker voor de gevoelige huid, maar ik vind hem eigenlijk toch nog iets te agressief vind ik persoonlijk.


Alle reinigingsproducten, voor gezicht en ogen. Weer van links naar rechts: L’Oréal Zachte oog- en lipreinigingslotion, een erg fijne reiningslotion, heel erg zacht voor je ogen, dat heb ik nodig – Een testertje van Dior oogreinigingslotion, heel speciaal vind ik hem eigenlijk niet – Rituals Goodmorning Wipes, inderdaad lekker voor in de ochtend – L’Oréal Reiningsmelk voor de gevoelige en droge huid – L’Oréal Fluweel Zachte Tonic voor de gevoelige en droge huid, allebei erg fijn.


En tot slot allemaal overige dingetjes, testertjes, tools en tja, random spul. Van onder naar boven en van links naar rechts zie je: DA ontharingsstrips, deze heb ik al zo lang liggen, ik durf het eigenlijk niet te gebruiken – DA wattenstaafjes – DA wattenschijfjes, deze zijn heel lekker zacht! – Prevalin neusspray – Iets tegen aften in je mond, geen idee hoe het heet – Pilletjes tegen hooikoorts – Elastiekjes voor mijn beugel, deze hoef ik nu trouwens niet meer te gebruiken, yay! Ik ga ze gelijk even weggooien – Testertjes van Louis Widmer, dit is echt een goed merk! – en nog drie testertjes van Sothys, dit merk ken ik niet.

Dat was het dan! Pfoe, wat lijkt het nu opeens veel! Dit mandje heb ik op mijn kamer staan en ’s avonds neem ik deze mee naar de badkamer om mijn make-up eraf te halen en crème op te doen. Dit vind ik heel erg fijn werken. Alles zit gewoon bij elkaar, zo hoef ik nergens naar te zoeken.

Hoe bergen jullie je gezichtsverzorging op?

Liefs,
Brechtje.