Pagina's

donderdag 20 oktober 2011

Mini shoplog Kruidvat


Na bijna een maand geen make-up te hebben gekocht, ging ik gister naar Kruidvat met een missie. Voor mijn verjaardag had ik een cadeaukaart van Kruidvat gekregen ter waarde van €15,- en ik was plan deze goed te gebruiken. Van te voren had ik een lijstje gemaakt van dingen die wilde kopen. Uiteindelijk heb ik mijn hier toch niet helemaal aan gehouden, maar alsnog ben ik heel tevreden met wat ik heb gekocht. Ik heb zelfs geld over gehouden! Kijk snel verder naar wat ik geshopt heb.


Ik wilde wat nieuw proberen, daarom kocht ik Prime & Fine van Catrice. Dit is een primer voor je gezicht. Het beloofd je make-up langer te laten zitten en poriën en lijntjes onzichtbaar te maken. Komt een review over!


Dit had ik niet op mijn lijstje staan. Maar toen ik deze voor één euro in de kortingbak zag liggen, moest ik hem wel meenemen. Het is niet een kleur die ik snel zou nemen, het is groen, maar ik denk dat het wel erg mooi kan staan bij mijn groen-bruine ogen. Hier komt waarschijnlijk geen review over, omdat het uit een LE is die niet meer te koop is. Ik heb al wel eerder een review over een gelliner van Essence geschreven, maar dan een uit de vaste collectie: klik.


Nog een spontane aankoop: de smokey eyes brush van Essence. Ik had er goede dingen over gehoord. Hij is inderdaad erg fijn en lekker zacht. Hij kostte slecht €1,30. Willen jullie hier een review over zien? Ik twijfel nog, er is al best veel over te vinden.


En tot slot een Catrice nagellak in de kleur 460 In The Bronx. Het plan was om After Eight te kopen, maar in de winkel vond ik het toch niet zo’n kleur voor mij. In The Bronx is een diepe bruine kleur met veel kleine glitter. Erg mooi voor de herfst en winter. Ik kan niet wachten om deze te dragen! Hier komen zo snel mogelijk swatches van!

Ik had trouwens nog €5,- over van mijn cadeaukaart. Ik ben van plan om het eyelinerkwastje van Catrice te halen en de Express Dry Drops van Essence.

Zoals jullie zien probeer ik heel gericht te shoppen, van te voren maak ik een heel plan van dingen die ik wil kopen, haha. Doen jullie dat eigenlijk ook?

Liefs,
Brechtje.