Pagina's

vrijdag 28 oktober 2011

Update, dagelijkse make-up


De laatste tijd blijft mijn dagelijkse routine maar afwisselen. Dan wel foundation, dan weer niet, wel eyeliner, geen eyeliner, enzovoorts. Ik denk dat dit nog wel een tijdje zo door blijft gaan, maar ik ga nu toch laten zien. Misschien is het volgende week toch weer anders, maar ach, dat is dan maar zo. Veel plezier met lezen en kijken!

Mijn everyday-bakje. Een stuk leger dan de afgelopen keer, alle overbodige dingen zijn eruit. Er lagen veel dingen in die ik af en toe gebruikte, eigenlijk gebruikte ik dat gewoon nooit, haha.


Het maximale aan wat ik draag. Op een dag dat ik vind dat mijn huid er niet goed uit zie, draag ik foundation, anders niet. Ik probeer het zo min mogelijk te dragen, anders word het zo’n gewoonte. Ik vind namelijk dat ik niet echt foundation nodig heb, waarom dan wel gebruiken? Onder foundation draag ik de Prime & Pime primer van Catrice (komt zo snel mogelijk een review over, ben hem aan het testen!), alleen ben ik deze vergeten deze op de foto te zetten. De andere drie producten bespreek ik bij de volgende foto.


Als ik haast heb, is het alleen blush en mascara. Dit vind ik echt de twee belangrijkste dingen, dit maakt vaak al zo’n verschil. Mascara opent je ogen en blush geeft je gezicht wat kleur. Als ik de tijd ervoor heb, doe ik vaak ook nog eyeliner. Dat groene geeft het toch wat extra’s. Eyeliner droeg ik eerst nooit, maar ik vind deze echt leuk. Het is wat anders en iets opvallender dan simpel zwart, zwart staat vaak toch zo hard.

Dat was het alweer! Als ik je bedenkt dat ik eerst concealer, foundation, blush, wenkbrauwpoeder en mascara droeg. Pfoe, dan is dit toch een stuk minder! Leuk om te zien dat het zo veranderd.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie dagelijks op je gezicht smeren. Wisselt het bij jullie ook zoveel af?

Liefs,
Brechtje.