Pagina's

maandag 10 oktober 2011

NOTD Newspaper nails



Na dit gezien te hebben op YouTube en op verschillende blogs, wilde ik dit ook heel graag proberen. Ik heb het over newspaper nails. Een meisje uit mijn klas had dit laatst ook op haar nagels, en zij vertelde mij dat het echt héél makkelijk is om te maken. Nou, geen redes meer om het niet uit te proberen. Lees snel verder om mijn creatie te zien!


Op mijn vingers zit hier ook nog afdruk van de krant, dit heb ik later weggehaald. ;)
Zo is het bij mij geworden. Eigenlijk moet je er een witte of licht grijze nagellak onder gebruiken, maar dit had ik niet. Wel jammer, je hebt iets minder het idee van een krant, maar ik vind dit groen toch ook wel leuk. Het is trouwens Sold Out For Ever van Catrice.



Mocht je dit ook willen maken, maar je weet niet hoe, dan is hier een filmpje. Het is niet een filmpje van mij, maar van CutePolish, een kanaal op YouTube. Dit meisje maakt altijd prachtige nailart creatie en legt het heel goed uit. Ik wil er ook nog even bij zeggen dat ik het ook erg makkelijk vond om te maken. Als je niet weet hoe het is gedaan, zou je denken dat het echt heel lastig te maken is. Maak je toch maar weer mooi indruk mee he. J

Hebben jullie wel eens newspaper nails gemaakt?

Liefs,
Brechtje.