Pagina's

maandag 9 mei 2011

Netbook en camera.


In mijn stukje over de reis naar Canada die ik deze zomer ga maken konden jullie het al lezen. Ik krijg een notebook. En nu heb ik deze ook echt! Ja! Een notebook! Super cool toch?!

Ik heb de notebook als een vervroegd verjaardagscadeau gekregen. Ik wist al wel dat mijn ouders aan het kijken waren naar een notebook op Internet. En opeens hadden ze een cadeau voor mij.. Ik was natuurlijk echt suuuuper blij, ik had echt niet verwacht dat ze ‘m nu al hadden! Omdat het een duur cadeau is, krijg ik dit cadeau van mijn ouders en mijn opa samen. 

De rede dat ik een notebook heb gekregen is dat ik op onze reis naar Canada ga bloggen. Als je meer over deze reis wilt lezen, moet je maar even naar dit artikeltje gaan. Een vriend van ons heeft een site voor ons aangemaakt, speciaal voor onze reis naar Canada. Deze site is alleen toegankelijk voor mensen die een gebruikersnaam en wachtwoord hebben. Dus sorry, jullie kunnen niet meelezen! Alleen vrienden en familie hebben namelijk een account. Ik ga wel proberen af en toe ook op deze blog updates te plaatsen van hoe het is in Canada. Als ik terug kom plaats ik sowieso een reisverslag.

Maar nu weer even naar terug naar de notebook. Bovenaan het artikeltje zie je aan een foto van mijn schatje en hieronder nog meer foto’s. 

Ik heb mijn hand erop gelegd ter vergelijking,
je kunt hierdoor zien dat het echt heel klein laptopje is. :)

Ik ga mijn notebook natuurlijk niet alleen tijdens de reis naar Canada gebruiken, maar ook als ik niet thuis ben kan ik er op werken. Dit is natuurlijk super handig. Ik kan dan voor school en voor mijn blog stukken schrijven. Wat wel een beetje onhandig is, is dat ik natuurlijk niet overal Internet heb. Maarja, ik kan natuurlijk wel gewoon op Word typen, maar ik vind dat persoonlijk want minder fijn.

Naast mijn notebook is er nog iets heel erg cools dat te maken heeft met de reis naar Canada. Ja, het is nog een heel gedoe zo’n reis, maar ik heb er wel echt heel erg veel zin in. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest, normaal ga ik in de zomervakantie kamperen in Frankrijk en soms naar Itali”e. Ik dwaal weer af.. Wat ik wilde gaan vertellen is dat mijn moeder van haar vader een spiegelreflexcamera voor haar verjaardag heeft gekregen. En dat is niet niks. Ze vind het zelf nog best wel heel spannend volgens mij, zo’n dure camera. Als ik haar lief aankijk mag ik hem ook soms gebruiken. Ik kan er bijvoorbeeld foto’s mee maken voor deze blog. Dus voortaan zullen de foto’s mooier, scherper en er gewoon beter eruit zien. Dat is natuurlijk altijd fijn. J

Dit is de spiegelreflexcamera.

Veel goed nieuws bij elkaar. Ik word er zelf echt heel blij van als ik het terug lees. Vooral mijn notebookje ben ik natuurlijk heel erg blij. Ik typ dit stukje nu trouwens ook met mijn notebook, ik sta nu op de camping. Later zal ik het online zetten, omdat ik hier geen Internet heb. Als jullie dit lezen, ben ik alweer thuis. ;)

Liefs,
Brechtje.