Pagina's

dinsdag 31 mei 2011

Review: Hema scrubcream.


Deze scrubcream heb ik al heel lang geleden gekocht. Het was mijn eerste gezichtsscrub en dat is het nog steeds. Ik bedacht opeens om dit product te reviewen, want over dit product heb ik best een duidelijke mening. Lees verder om te lezen wat ik er van vind! 


Het is een scrub voor het gezicht. De Hema verkoopt geen scrubs voor verschillende huidtypes. Deze scrub is voor alle huidtypes.
Als eerst de verpakking. Deze vind ik een beetje saai, maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk. Hij is gewoon heel basic, ik vind dat wel oké. Het was leuk geweest als hij een kleurtje of zoiets had, maar ik vind het zo ook wel prima.



Dit is hoe het zuutje eruit ziet. Ook gewoon basic. Haha, een beetje saai tot nu toe he?
Dit is wat de Hema belooft over de scrub;

Scrubcrème voor het gezicht
Verwijdert dode huidcellen en maakt de huid weer zacht en glad. Het gezicht en handen vochtig maken en een beetje crème in de handen doen. Verdeel de crème over het gezicht en masseer deze me licht draaiende bewegingen over de huid. Goed afspoelen en lauwwarm water. De scrubcrème kan één keer per week gebruikt worden.



Op de foto's hierboven zie je hoe de scrub uit de verpakking komt. Op de tweede foto heb ik de scrub een beetje verdeelt over mijn hand, zo krijg je misschien een beetje een idee hoe de substantie is.

Ik zelf vind de scrub erg goed scrubben. Maar hij doet wel een beetje zeer op mijn gezicht als ik er mee scrub. Misschien hij was te grof voor mijn gevoelige huid. Als ik een keertje heel erg verbrand ben dan zou deze scrub wel handig zijn, hij scrubt namelijk wel erg goed. 
Na gebruik is mijn huid rood en gevoelig. Daarom gebruik ik deze scrub eigenlijk maar heel erg weinig. Ik ga nog op zoek naar een andere scrub, want deze is voor mij niet echt niet goed.

Wat is jullie ervaring met Hema (gezichts)verzorging?

Liefs,
Brechtje.