Pagina's

zondag 22 mei 2011

Tag: Handschrift.


Ik had al meerdere keren de handschrift tag lang zien komen. Toen zag ik deze tag ook bij UneMademoiselle en zij tagde iedereen die zich geroepen voelde, dus ik besloot hem over te nemen.

Het is de bedoeling dat ik deze vragen ga beantwoorden door ze op te schrijven. Zo kunnen jullie dus zien hoe ik schrijf. Ik vind de derde vooral heel leuk, in die zin komen namelijk álle letters van het alfabet in voor. 


1. What’s your name/your blogger name?
2. What’s your blog’s name/URL?
3. Write “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favorite quote?
5. Your favorite song?
6. Your favorite band/singers?
7. Anything else you want to say?
8. 
Tag three to five other people.



Ik schrijf – zoals jullie kunnen zien – niet zo groot, dus ik hoop dat het een beetje te lezen is. Ik ben zelf trouwens wel tevreden over mijn handschrift. Het is niet super netjes, maar wel gewoon goed te lezen. Vroeger schreef ik trouwens wel súper netjes, maarja nu dus wat minder, jammer. Hier onder staat een foto die wat meer ingezoomed is, niet alles staat erop, maar het is wel wat beter te lezen. ;)


Zo, dat was mijn handschrift. Bij deze tag is dus iedereen die hem wilt overnemen. Zeg het even als je 'm overneemt, ik vind het leuk om te zien hoe jullie handschrift is! 

Wat vinden jullie van mijn handschrift, en van dat van jou?

Liefs,
Brechtje.