Pagina's

donderdag 26 mei 2011

Mijn Catrice nagellak collectie.


De laatste tijd plaats ik veel artikelen over nagellak, ik denk dat jullie dat wel een beetje hebben gemerkt. Ik heb heel erg in fases dat ik een product heel leuk vind, nu is dat dus nagellak. Ook nailart ben ik nu helemaal fan van. Ook heb ik de laatste tijd wat nieuwe nagellak gekocht en voor jullie geswatched, dit was vooral nagellak van Catrice. Daarom leek het mij leuk om vandaag mijn nagellak van Catrice te laten zien.


Zoals jullie zien heb ik veel verschillende kleuren. Donkere, maar ook lichtere en opvallende kleuren. Gewoon van alles wat. Ik koop liever ook geen nagellak waarvan ik al een ´ongeveer dezelfde´ kleur van heb. De namen van de nagellakjes die gelinkt zijn, heb ik al een keertje geswatched. Klik op de link om naar het artikeltje met de swatches te gaan.


Ik zal beginnen met de wat ´donkere´ kleuren. Maarja, zo donker zijn ze eigenlijk ook weer niet. Van links naar rechts zie je Petit Four As Desert, Hip Hip Queens Wear Blue Jeans en tot slot I Sea You! Ik vind Petit Four As Desert op dit moment het mooiste. Dit kleurtje kun je overal bij combineren, het is gewoon een niet al te opvallend en neutraal kleurtje. Hip Queens Wear Blue Jeans is ook een hele tijd mijn ultieme favoriet geweest, maar deze draag ik nu wat minder.


En dan de wat ´frissere´ en ´lichtere´ kleuren. Deze draag ik op dit moment wat meer, omdat ik dat meer bij de zomer vind passen. Hier heb ik er laatst ook wat meer van gekocht. Van links naar rechts: Easy Peasy, Lemon Sqeezy!, I Scream Peach, Lucky In Lilac en Bloody, Mary To Go. Vooral Bloody Mary To Go vind ik een super mooi kleurtje en draag ik de laatste tijd erg vaak.

Zijn er nog kleuren waar jullie graag swatches van zouden willen zien?

Liefs,
Brechtje.