Pagina's

dinsdag 17 mei 2011

LE Catrice Papagena.


De nieuwe Limited Edition van Catrice zal zijn: Papagena. De LE is geinspireerd op de Amazone jungle, Catrice noemt het een wilde en exotische lijn. In de collectie komen vooral groen en kaki tinten voor, maar af en toe ook wat fellere kleuren zoals roze en oranje. Kijk mee naar producten uit deze nieuwe collectie!


Als eerst zijn er twee oogschaduw palletjes met ieder vier kleuren. Het linker palletje bestaat vooral uit groene en bruine kleuren en in het andere palletje zitten íets fellere kleuren. Ze heten Rumble in the Jungle en Birds of a Feather. Deze palletjes kosten €4,49.


.Er zitten drie liners in de collectie. Het zijn eigenlijk 'eyeliner pennen'. Ze zijn er in drie kleuren; White Eyes, Papa-Greener en Welcome to the Jungle. De Eyeliner pennen kosten €2,99 per stuk


Dan zitten er ook een paar nepwimpers in de collectie. Niet extreme en aparte nepwimpers. Het enige wat anders is dat de middelse wimpers wat langer zijn, dit geeft het toch wat speels. De nepwimpers kosten €3,99.


Er zit deze keer ook weer een blush in de collectie. Het is alleen geen standaard poederblush, maar in de vorm van een stick! Blush Sticks heten ze. Ik wil deze zelf graag proberen, omdat ik nog geen blushsticks heb en ik vind ze er erg mooi uitzien. De kleuren heten Tigerlily en Bird of Paradise. Ze kosten €3,49 per stuk.


Dan nog een product dat ik érg mooi vind; Gold Nuggets. De naam vind ik ook erg leuk, haha. Dit is een soort highlighter en bronzer die je op je gezicht en je lichaam kunt gebruiken. Het zou je een mooie gouden glans moeten geven. Ik ben in ieder geval erg benieuwd hiernaar! Deze kost €3,99.


De lipsticks vind ik niet zo interresant. Ik draag namelijk geen lipstick en ik vind de kleuren ook niet zo heel leuk. Ze heten Tigerlily en Bird of Paradise, dezelfde namen als de blushes dus. In vind de kleuren ook wel een beetje op elkaar lijken en de verpakking is ook ongeveer hetzelfde. De lipsticks kosten €3,99 per stuk.


En dan tot slot; de nagellak! Ook de nagellak is vooral met groentinten en een wat fellere paarse kleur. De kleuren zijn: Enter the Undergrowth, Welcome to the Jungle, Amazonian Gold en Bird of Paradise. De nagellak kost €2,50 per stuk.

Ik vind de groen kleuren persoonlijk niet zo mooi en niet heel erg bij de zomer passen eigenlijk, maar er zijn wel wat producten die ik toch erg leuk vind. Dat zijn de Blush Sticks en de Gold Nuggets.

De collectie zal van mei 2011 tot juli 2011 in de winkels liggen. Catrice is te koop bij de Kruidvat.

Wat vinden jullie van de nieuwe collectie?

Liefs,
Brechtje.