Pagina's

zondag 29 mei 2011

Review: Essence Sun Club bronzer.


Vandaag een review over een bronzer van Essence. Ik heb deze bronzer al een tijd geleden gekocht, tijdens de 50% korting actie op alle make-up bij de Kruidvat. Dit was mijn eerste bronzer, dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Maar ik kan natuurlijk wel gewoon vertellen wat ik er van vind. Lees verder voor mijn review!


Ik zal alvast zeggen dat ik de bronzer er echt prachtig uit vind zien! De verpakking vind ik ook wel leuk. Maar vooral het product zelf ziet er echt heel mooi uit. Het heeft een mooie glans over zich en de verschillende kleuren vind ik ook heel erg leuk. Over het uiterlijk ben ik in ieder erg tevreden!
Ik heb deze bronzer in de kleur 01 Ibiza Sun. Deze kleur is eigenlijk voor blondines, maar de kleur voor brunettes vond ik veel de donker voor mijn huidskleur.


Dit is een swatch van alle kleuren samen. In het echt is hij wat gouder van kleur. Er komt in een keer echt heel veel pigment af, erg mooi. Op je wangen moet je hier wel een beetje mee uitkijken. Het geeft je echt een hele mooie gezonde uitstraling. 
Op de foto hieronder heb ik een beetje van deze bronzer op mijn wangen aangebracht. Kijk trouwens wel uit dat je 'm niet helemaal over je voorhoofd en de rest van je gezicht aanbrengt, de bronzer bevat namelijk erg veel shimmer. 


Ik vind het een echte aanrader! De bronzer van Essence is te koop bij de Kruidvat voor €3,49. Maar door de 50% korting heb ik er maar €1,75 voor betaald. :)

Liefs,
Brechtje.