Pagina's

woensdag 18 mei 2011

NOTD Catrice Bloody Mary To Go.


Vandaag had ik deze mooie nagellak van Catrice op mijn nagels. Het is een hele mooie rode kleur en hij heet Bloody Mary To Go. Lees verder voor de swatches en mijn mening er over.




Hierboven zie je de lak op mijn nagels. De kleur vind ik sowieso erg mooi. Ik draag nooit rode nagellak, ik had namelijk helemaal geen rode nagellak. Ik dacht dat het me niet zou staan, maar valt heel erg mee. Ik vind de kleur echt heel mooi, lekker fris, toch netjes en gewoon lekker zomers en fel. 

Op de foto lijkt het gewoon een creamy lakje. Maar er zit toch een kleine shimmer in. Als je je nagels ermee lakt zie je dat vooral, daarna lijkt het creamy. De lak is wel een beetje transparat. Je hebt zeker wel twee laagjes nodig om hem goed te laten dekken. Normaal dekken de lakjes van Catrice iets beter. Ik heb op de foto zelfs drie laagjes op, omdat ik dat wat mooier vond.



Conclusie: Ik vind de kleur erg mooi, de dekking is iets minder, maar wel gewoon oké. Ik ben best tevreden over dit lakje. Hij kost slechts €2,50 en Catrice is te koop bij het Kruidvat.

Liefs,
Brechtje.