Pagina's

zondag 15 mei 2011

Mini shoplog nagellak.


Deze week was er bij Kruidvat veel een leuke actie, met grote kortingen. Alle nagellak was namelijk 1+1 gratis. Lees verder om te zien wat ik gekocht heb..

De actie begon dinsdag, ik wilde er graag op tijd bij zijn, maar jammer genoeg had ik dinsdag geen tijd. Dus ik was woensdag gegaan. Alleen toen was bijna de helft van alle Catrice nagellak al weg. Ik was nog naar een andere Kruidvat gefietst, maar hier was dit ook het geval. Ik was natuurlijk een beetje teleurgesteld, maarja dat kan gebeuren. Ik had natuurlijk ook wat van een ander merk kunnen kopen, of een andere kleur. Maar dan zou ik het meer kopen, omdat ik iets wilde kopen, niet omdat ik het nou zo graag wilde hebben. Dus ik besloot mijn geld te sparen, goed he. ;)

Vrijdag was ik nog een keer naar dezelfde Kruidvat geweest.  Ik was toch in de stad en ik liep er toevallig vlak langs. Ik wist eigenlijk al bijna zeker dat er niks bij was gekomen, maar ik besloot toch even te gaan kijken.



En wonder boven wonder.. bijna alle nagellak van Catrice was bij gevuld! Ik was echt heel  erg verrast, want normaal vullen ze – voor zover ik weet – niet bij doordeweeks. Ik heb dus snel de kleurtjes gepakt die ik wilde. Ik heb de kleuren Easy Peasy, Lemon Sqeezy en Bloody Mary To Go. Easy Peasy, Lemon Sqeezy is een vrolijk zomers kleurtje, deze wilde ik al best lang. Ook wilde ik graag een keer een rode nagellak kopen, ik heb namelijk geen een rode nagellak. Ik weet ook niet of ik deze vaak ga dragen, maar ik vind het wel een hele mooie kleur.

Over beide nagellakjes komen nog NOTD’s met swatches.
Hebben jullie nog wat gekocht tijdens deze actie, zo ja; wat?

Liefs,
Brechtje.