Pagina's

vrijdag 20 mei 2011

NOTD Catrice Easy Peasy, Lemon Sqeezy!


Vandaag weer een NOTD. Woensdag liet ik al een NOTD zien van een ander lakje van Catrice. Het lakje dat ik vandaag ga laten zien heb ik te gelijkertijd gekocht met het lakje van woensdag. Voortaan ga ik deze swatches toch in één artikel laten zien. Ik denk namelijk niet dat jullie het heel interessant zien om zovaak NOTD te zien. Dus dat ga ik voortaan anders doen. Klik op 'meer lezen' voor de swatches van deze lak!



Je ziet hierboven de lak op mijn nagels. De kleur is erg fel en opvallend, maar dat vind ik zelf wel mooi. Het is een creamy lak, geen glitters, shimmer of andere poespas. Dit vind ik heel erg mooi. 

De lak dekt wel wat moeilijk, je moet minstens twee laagjes aanbrengen om hem goed dekkend te krijgen. Ik heb drie laagjes aangebracht. Twee was eigenlijk ook wel goed geweest, maar ik vond drie toch wat mooier. De lak brengt erg makkelijk en goed aan, niet te dik, niet te dun. Gewoon zoals we gewend zijn van Catrice.

Ik moet wel zeggen dat ik deze niet heel erg zal gaan dragen denk ik. Ik vind het wel cool dat hij zo fel is, maar het is niet echt een nagellak voor altijd. Ik vind de rode lak, die ik woensdag liet zien, mooier. Maar dat is natuurlijk gewoon persoonlijk. 

Liefs,
Brechtje.