Pagina's

donderdag 5 mei 2011

Beauty mee op reis.


Vandaag ga ik jullie laten zien welke producten ik allemaal mee neem als ik op vakantie ga of een weekendje weg ben. Het is make-up en verzorging. Het is niet super veel, af en toe doe ik er ook nog wat meer make-up bij. Maar omdat dit het tasje is dat ik meeneem naar de camping, zit er niet zoveel make-up in. Op een camping hoef je er namelijk niet helemaal perfect uit te zien. ;)



Het tasje dat ik gebruik heb ik ooit een keer gekregen bij een welkomspakket van de Yves Rocher. Ik kreeg toen een een toilettas, nog een grotere tas en dit make-up tasje. Ik ben er nog steeds erg blij mee, ik vind 'm namelijk erg handig. Hij is voor mij echt precies de goede grote voor de make-up die ik meeneem op reis.


Hier zie je een oogmake-up remover en een reinigingscrème. Hier onder zit nog make-up, die zie je op het plaatje hieronder.





Hier heb alles even uit het tasje gehaald, zo kun je het wat beter zien. Ik zal van links naar rechts even opnoemen wat het allemaal is. Ik begin dus linksbovenaan.
Wattenschijfjes van DeMak'up, Oogreiningslotion van L'Oreal (non-waterproof), Nivea Visage Milde Reinigingscrème voor de droge en gevoelige huid, een spiegeltje van de Ici Paris XL, de Allround mascara van Catrice (non-waterproof), de Natural Touch foundation van Catrice, wattenstaafjes van DA huismerk, Essence Sun Club bronzer-highlighter en tot slot een wimper en wenkbrauwborsteltje van DA.
Ik heb er trouwens normaal nog een lippenbalsem inzitten, maar die staat niet op de foto. Ik neem meestal Vaseline Rosy Lips of Labello Sun mee.

Zo, dat was dus wat ik allemaal meeneem. Af en toe doe ik er dus wat meer make-up in, maar voor de camping is dat niet echt nodig. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Wat nemen jullie mee op reis en waar zouden jullie een review van willen zien?

Liefs,
Brechtje.