Pagina's

woensdag 11 mei 2011

NOTD Catrice I Sea You!


Ik ga jullie laten zien welke nagellak ik vandaag op had. Ik heb deze nagellak sinds vorig jaar, maar toen heb ik 'm eigenlijk helemaal niet zoveel gedragen. Maar door het heerlijke zonnetje buiten, was ik wel weer toe aan een fel en vrolijk kleurtje. 



Hierboven zie je dus het potje met nagellak en de nagellak op mijn nagels. De kleur op mijn nagels is wat anders dat in het echt. In het echt is de kleur groeniger, de kleur ziet er meer uit zoals de kleur in het potje (de bovenste foto). 

Ik kan verder niet zoveel zeggen over hoe de nagellak lakt. De nagellak van Catrice is gewoon erg fijn. Door het dikke kwastje lakt hij makkelijk, heeft een normale droogtijd en de kleurtjes zijn vooral erg leuk. 

Ik was trouwens eerst buiten gaan zitten om mijn nagels te lakken. Ik had namelijk geen zin in een kamer die helemaal naar nagellak ruikt. Buiten was het ook heerlijk weer, dus ik vond het wel een goed idee van mezelf. Alleen lakte de nagellak opeens heel lastig en er kwamen ook allemaal bubbeltjes in de nagellak. Hij was opeens heel stroperig en dik. Toen ik weer binnen ging zitten had ik hier geen last van. Dus buiten je nagels lakken met dit warme weer is niet handig, de nagellak droogt dan namelijk veel snel. Hierdoor ontstaan die bubbeltjes. 

Ik wil echt nog veel meer nagellak van Catrice, ik al weer allemaal nieuwe leuke kleurtjes gezien! 

Liefs,
Brechtje.