Pagina's

zaterdag 3 december 2011

Saturday Question, Sinterklaas weekend


Hebben jullie een lekker weekend? Waarschijnlijk wel, want dit is het Sinterklaas weekend. Woohoo, daar heb ik echt lang uitgekeken, serieus! De gezelligheid, cadeautjes, surprises, naar familie toe. Ik was dus wel heel erg benieuwd hoe jullie Sinterklaas vieren. Lees snel verder!



Het heerlijk avondje is gekomen, het avondje van Sinterklaas..

Hoe vieren jullie Sinterklaas, surprises, cadeautjes, of gewoon ’s avonds lekker bankhangen met Sinterklaas snoepgoed?

Ikzelf doe dit jaar voor het eerst surprises met mijn ouders, broertje, oom en tante en mijn nichtjes. Vandaag gaan we naar mijn nichtjes toe en daar zijn we blijven logeren. Vanavond doen we surprises. Daarnaast ook nog wat kleine cadeautjes en natuurlijk veel snoepen en lekker eten! Ja, de gezellig is natuurlijk ook heel belangrijk bij Sinterklaas! Ik zet zo nog eventjes de laatste puntjes op de i bij mijn surprise en dan kunnen we gaan!

Nu jullie! Ik benieuwd hoe jullie Sinterklaas vieren, waar, met wie, keek je er ook zo naar uit?

Liefs,
Brechtje.