Pagina's

zaterdag 17 december 2011

Mijn favorieten in de badkamer

Kunnen jullie ook zo genieten van een douche met fijne producten? Ik in ieder geval wel. Aangezien ik duidelijk een aantal favorieten in de badkamer heb, leek het mij leuk om deze aan jullie te laten zien. Met favorieten in de badkamer bedoel ik voor onder de douche, maar ook reinigingsproducten voor het gezicht. Kortom: alles wat je in de badkamer gebruikt.


Als eerst, producten voor onder de douche. Hierboven zie je de Andrélon Verassend Volume shampoo en conditioner. Absoluut mijn favoriete shampoo en conditioner. Het zorgt dan wel niet voor veel volume, maar het zorgt er wel voor dan mijn luchtiger valt. De shampoo verdeeld heel makkelijk over je haar, je hebt niet zoveel nodig. De conditioner maakt je haar lekker zacht, niet heel veel bijzonders, maar gewoon een fijne conditioner. En tot slot ruiken ze ook nog een goddelijk! Fris en zoet, jummm, daar houden we van!


Douche olie en scrub. De douche olie van Nivea is geweldig voor de droge huid! Het maakt je huid niet trekkerig zoals sommige douchegels, maar het voed je huid juist. Echt super fijn, helemaal met dit koude weer. De kokos scrub van de Tuinen ruikt lekker en scrubt fijn.


Twee bodybutters. De welbekende bodybutter van The Body Shop, deze kan natuurlijk niet ontbreken. Bij een echt hele droge huid is dit geweldig spul! De bodybutter van de Hema vind ik ook super fijn. Hij is wat minder dik dan die van de TBS, hierdoor smeert hij veel fijner uit. Eerlijk gezegd gebruik ik deze vaker, omdat het gewoon snel en fijn werkt. En natuurlijk voed het je huid goed.


Reinigingsmelk en oogmake-upremover van L’Oréal. Reinigingsmelk voor de droge en gevoelige huid, hier schreef ik laatst al een enthousiaste review over. In de winter is mijn huid wat droger en is deze melk erg fijn. De oogmake-upremover haalt mijn make-up goed weg, zonder mijn ogen te irriteren. Mijn ogen zijn best gevoelig, maar met deze gaat het helemaal goed!

Tot zo ver mijn favorieten voor in de badkamer. Er zit geen dagcrème bij, dat komt omdat ik op dit moment niet echt een hele fijne dagcrème heb. De een voed niet genoeg, maar van een hele voedende crème krijg ik weer pukkels. Dus tja, daar zit ik nog een beetje mee, maar als ik fijne heb gevonden laat ik het weten!

Wat zijn jullie favoriete producten in de badkamer?

Liefs,
Brechtje.