Pagina's

vrijdag 23 december 2011

Online shop wishlist


Af en toe heb je dan zo’n enorme drang om te shoppen. Dan ga je online een beetje in webshop kijken en dan wil je gewoon alles hebben! Er zijn een aantal online producten die ik al heel lang wil, maar nog niet heb gekocht. Op zich dat best een goed teken, ik probeer mij namelijk in te houden met geld uitgeven. Kijk mee naar mijn wishlist!


Als eerst de welbekende beautyblender. Iedereen is hier enthousiast over, er is geen negatieve review over te vinden. Dus tja, ik wil hem ook! Ik wil ook ervaren hoe geweldig deze spons is. Helaas wel wat aan de dure kant, maar je moet er wat voor over hebben. Prijs: €12,99, te koop bij Boozyshop.

Img_6962_large

Golden Rose nagellakken. Golden Rose staat bekend om hun prachtige flakies nagellakken. Flakies zijn grove glitters en deze staan erg mooi over een andere (donkere) nagellak heen. Ook erg leuk voor de feestdagen, het geeft je nagels gewoon wat extra’s. Flakies van Golden Rose zijn best voordeling. Prijs: €5,95 (maar nu afgeprijst naar €2,50), te koop bij Enchantra.

Sleek make-up. En dan vooral de oogschaduw palettes en de blushes. Sleek is gewoon geweldig qua pigmentatie en ook hier is al erg veel over geschreven op Internet. Iedereen lijkt er erg enthousiast over te zijn. Verder ziet de make-up van Sleek er erg leuk uit, strak en chique, terwijl het best voordelig is. Prijs oogschaduw palette: €8,50 (maar er zijn er nu veel afgeprijst naar €7,25). Prijs blush: €6,99. 
Very Croc kwastenset van Zoeva. Hier heb ik echt zo lang over getwijfeld, maar ik weet nu zeker dat ik deze ga bestellen. Ik wil gewoon goede kwasten! En ik kan wel steeds een losse kwast kopen, maar ik denk dat je beter dat alles in één keer kunt kopen. Zo heb je en goede kwaliteit en je bent goedkoper uit. Punt, oh yeah! Very Croc kwastenset dus, eerst wilde ik nog voor de Bamboo Set gaan, deze is iets kleiner en goedkoper. Maar ik dacht, ik doe het gelijk goed en bestel Very Croc. Prijs: €30,-, te koop bij Zoeva.de

NYX en Wet’n Wild make-up. Allebei prachtige budget merken die helaas niet in Nederland worden verkocht. Alleen via Internet dan. De blushes en oogschaduw wil ik vooral heel graag proberen. Ik ben het meest benieuwd naar Wet’n Wild. Ze schijnen dit nog te verkopen in België, maar dat weet ik niet zeker. NYX is te koop bij Boozyshop en Enchantra. Wet ’n Wild is helaas lastig te krijgen, op ByBeautygloss verkopen ze wel een paar producten van Wet ’n Wild.

Is het een beetje herkenbaar? De producten op Internet zijn allemaal zo mooi, alleen is het jammer van de verzendkosten. Deze kunnen af en toe best hoog zijn namelijk. Aan de andere kant is dit ook wel goed, anders had ik het allemaal al lang besteld!

Liefs,
Brechtje.