Pagina's

donderdag 8 december 2011

Bestelling/shoplog bij Zalando

Een tijdje terug mocht ik van Zalando een kleine bestelling plaatsen voor mijn blog. Dit heb ik dus gedaan en vandaag ga ik jullie mijn gekochte spullen laten zien. Ook zal ik soort review geven over het bestellen bij Zalando. Klik snel verder voor foto’s van mijn aankopen.



Binnen drie dagen was de bestelling in huis, best snel vind ik. Het kwam binnen in een grote wit met oranje doos. Alles wat keurig verpakt in plastic en het was goed beschermt. Dat is natuurlijk erg belangrijk als je graag alles heel thuis wilt hebben.


Dit is alles wat ik heb besteld. Een kledingstuk, een stuk zeep en een lipsmacker. En zelf kocht ik twee gala jurken, je kan er natuurlijk altijd nog één terugsturen.

Het shirt is van de Only, ik wist eigenlijk helemaal niet dat dit werd verkocht op Zalando. Maar blijkbaar verkopen ze ook van Vero Moda, leuk als je het niet heel duur wilt maken. Ik vind Only en Vero Moda persoonlijk allebei erg leuke kleding hebben. Het t-shirt kostte €12,95.

Ook kocht ik een stuk zeep van Burts Bees. Burts Bees is een 100% natuurlijk merk en daar wilde ik al een tijdje iets van proberen. Deze zeep kostte €5,95. Willen jullie hier een review van zien?


Ik schaam me diep, ik heb nog nooit een lipsmacker geprobeerd. Ik was helemaal in de stemming van nieuwe dingen proberen, dus bestelde ik deze er ook bij. Zalando heeft trouwens ook best veel leuke beautyproducten!

Zelf kocht ik nog twee jurken, omdat de jurk van de H&M nog steeds niet binnen is. Er is echt heel veel keuze aan jurken bij Zalando. Helaas vond ik beide jurken toch niet helemaal mooi, dus ik stuur ik ze weer terug. Erg fijn dat je gewoon kunt retourneren natuurlijk!

Ik ben erg blij met de producten en kleding. Er komt snel een review over de zeep (als jullie dat willen natuurlijk) en misschien nog een outfitpost waarin het t-shirt in voorkomt.

Bestellen jullie wel eens kleding of beautyproducten online?

Liefs,
Brechtje.