Pagina's

woensdag 21 december 2011

Oogschaduw naar school


Het is al veel te lang geleden dat ik een look liet zien. De laatste tijd ben ik een beetje aan het experimenteren met oogschaduw en er is er één look die vaak naar school draag. Oogschaduw naar school, dat deed ik eerst nooit, maar nu dus wel. Het is een simpele, maar mooi ooglook, dus klik snel verder! 


Mijn ogen. Veel heb ik niet gebruikt. Het is een look met maar kleuren oogschaduw. Ik vond het altijd lastig om subtiel oogschaduw te dragen, het werd al snel erg heftig. Tja, dat is wel mooi, maar niet zo geschikt voor school natuurlijk. Dus daarom ben ik gaan experiementeren met maar één kleur oogschaduw, dit pakte goed uit, maar ik vind het in de crease toch nog wel erg kaal. Daarom heb ik toch heel lichtjes donker bruin gebruikt in de crease.

Ohhhh, sorry voor de kapotte lippen!
Een full face! Ik zal alle producten die ik heb gebruikt even opnoemen. Catrice Prime & Fine basis – Catrice Photo Finish foundation – Catrice Skin Finish Compact Powder – MAC Sunbasque blush – Catrice Eyebrow Set – Hema oogschaduwbasis – Catrice Berlin Palette

Zo een hele lijst, maar ik gebruik van alles maar een beetje. Vooral mijn gezichtsmake-up is lang niet zoveel als het lijkt. En valt het op dat ik van Catrice houd, hmm?


Uit het Catrice Berlin palette (hierboven) gebruikte ik de kleuren Ku’damm en Am Alex. Ku’damm is absoluut mijn favoriete kleur uit het palette, het is een hele mooi taupe kleur en deze draag ik ook wel eens alleen. In de kleur had ik dus een heel klein beetje van Am Alex gebruikt. And that’s it!

Dragen jullie vaak oogschaduw en zou je het leuk vinden om vaker ooglooks te zien?

Liefs,
Brechtje.