Pagina's

zondag 18 december 2011

Sunday Question, wat als je de loterij wint?


Waarschijnlijk heeft iedereen er wel eens van gedroomd om de loterij te winnen, heel rijk te worden, alles te kopen wat je maar wilt. Hoe fijn is het om hierover te fantaseren? Ik heb eigenlijk best goed voor ogen wat ik zou doen met dat geld, maar ik ben nu benieuwd naar jullie meningen. Lees snel verder voor de Sunday Question van vandaag..


Dit jaar heb ik een December Kraslot. Voor wie het niet kent: een maand lang (in december natuurlijk) kras je een vakje open en als je een bepaald aantal dezelfde figuurtjes hebt, kun je geld winnen. Met December Kraslot kun je ‘slechts’ 5000 euro winnen, maar wat als je de Postcode Loterij wint, dan ben je in één klap miljonair!

Wat zou jij doen als je een loterij wint, verzin zelf maar welk bedrag je wint. Ik ben benieuwd wat jullie ermee zouden doen!

Oke, ik ga voor een miljoen, hehe. Omdat ik minderjarig ben, zou ik vast niet alles zelf mogen houden, maar ach. Sowieso wil ik verhuizen naar een grote huis en meer in het centrum. Wel wil ik Gouda blijven wonen, het is hier gewoon gezellig. Een verre reis maken lijkt mij ook wel wat, en een weekje naar New York om daar keihard te shoppen. En pfoe verder, waarschijnlijk houd je nog heel veel over. Natuurlijk geef ik ook een groot deel weg aan goede doelen. Het WNF, Greenpeace, Artsen Zonder Grenzen en War Child. En er zijn nog veel meer doelen waar ik wat aan zou willen geven.

En nu jullie! Wat zou jij doen als je een loterij wint? Zou jij ook een deel voor jezelf houden en ander deel naar goede doelen of doe jij het helemaal anders?

Liefs,
Brechtje.