Pagina's

donderdag 29 december 2011

Mijn favorieten van 2011


Het is het einde van de maand, maar ook van het jaar. Daarom deze keer geen favorieten van de maand, maar van 2011. Of voor mij gewoon de favorieten producten van altijd. Want ik ging mij dit jaar pas echt bezig houden met beauty. Klik verder voor mijn favorieten van het jaar, dat klinkt best leuk he?


Nagellak is iets wat ik maar blijf kopen, dus natuurlijk ook een paar nagellakken in mijn favorieten. Catrice is het merk waar ik de meeste nagellak van heb, maar ook Essence is bij mij erg geliefd. Van links naar rechts zie je: Essence Dry Drops, dit zorgt ervoor dat je nagellak binnen een minuut droog is. En dat is het ook echt helemaal droog, geweldig spul. Verder drie kleurtjes: Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans, Catrice Sold Out For Ever en Catrice Bloody Mary To Go.


Twee gezichtsproducten een kwast. Om te beginnen met mijn eerste en enige MAC product, deze kocht ik deze zomer en ik gebruik hem nog steeds elke dag. Echt, ik denk dat dit wel mijn grootste favoriet is. Het is een warme donkere kleur en hij heet Sunbasque.  Daarnaast de Catrice Photo Finish foundation, toen deze uitkwam in de collectie van Catrice leek het wel alsof iedereen er enthousiast over was. En ik ook, hij is echt heel erg fijn vind ik. En tot slot een stippling brush van ByBeautygloss, deze kocht ik aan het begin van het jaar en het was toen voor mij echt een grote investering. Hij is erg fijn om foundation aan te brengen.


Twee oogschaduw palettes. Eigenlijk draag ik niet vaak oogschaduw, maar ik ben wel helemaal gek op deze twee palettes. De linker is het Catrice Berlin palette uit de LE Big City Life, helaas is deze niet meer te koop. En rechts zie je het 40 shimmer palette van de Boozyshop.


Lichaamsverzorging. De stickdeodoranten heb ik dit jaar helemaal ontdekt. Nivea Dry Comfort was mijn eerste stickdeo en ik Canada kocht ik twee Lady Speed Sticks. Deze zijn nu allebei op helaas. Dus nu gebruik ik weer die van Nivea. Allebei erg fijn, maar als ik moet kiezen ga ik voor de Lady Speed Stick. Daarnaast zie je mijn favoriete parfum, deze heb ik gisteren nog gereviewd. Het is Christina Aguilera Royal Desire.


En tot slot twee lippenbalsems en een wenkbrauwset. De twee Rosebud lippenbalsems bestelde ik aan het begin van het jaar en ik vind ze heel erg fijn, ik heb ze al heel veel gebruikt, maar ze zijn echt nog lang niet op. De wenkbrauwset van Catrice gebruik bijna elke dag en deze vind ik ook super.

Zo dan, dat waren mijn favorieten producten van 2011. Ik vind het erg leuk om dit zo terug te zien aan het einde van het jaar. Wat zijn jouw favorieten producten van 2011?

Liefs,
Brechtje.