Pagina's

zondag 25 december 2011

Last minute kerst nailart


Dit jaar heb ik nog helemaal geen kerst tutorials, looks of nailart laten zien. Dat kan natuurlijk niet! Daarom heb ik vandaag voor jullie twee super last minute kerst nailarts. Omdat ze zo last minute zijn, moet je ze snel kunnen maken en daarom heb ik ze vrij simpel gehouden. Klik snel verder!


Kerst is glitter, goud en zilver. Daarom deze gouden glitter nagellak. Het is de kleur In The Bronx van Catrice. Makkelijk te maken en ook nog eens budgetproof, wat wil je nog meer?


Als tweede een iets apartere nailart. Namelijk groen met rode stippen. Groen en rood zijn echt de kerst kleuren en ze staan ook nog eens leuk samen. Je kunt het ook andersom doen: rood met groene stippen. Het is maar net wat jij mooi vind. De stippen kun je makkelijk met dottingpennen of gewoon met het kwastje maar dat gaat waarschijnlijk iets moeilijker. Beide nagellakken zijn van Catrice, de rode heet Bloody Mary To Go en de groene is It’s Rambo no. 5.


De drie nagellakken die ik heb gebruikte. Allemaal van Catrice. Op dit moment zijn dit echt mijn drie favoriete nagellakken, samen met Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans, een donker blauwe kleur. 

Hoe zie jij eruit met kerst? Doe je nog iets bijzonders met nagellak?

Liefs,
Brechtje.