Pagina's

dinsdag 6 december 2011

Shoplog Action + sint cadeautjes

Hebben jullie allemaal een fijne Sinterklaas gehad? Ik wel! Het was erg gezellig en natuurlijk waren er leuke cadeautjes, die wil ik graag aan jullie wil laten zien. Ook heb ik wat spulletjes gekocht bij de Action. Ik vierde het namelijk zaterdag bij mijn nichtjes. Hier is een Action in het dorp, dus daar moest ik natuurlijk wel even heen. Lees snel verder!


Laten we beginnen met de Action. Ik was opzoek naar een mascara, maar deze bleken ze alleen in een setje met oogschaduw en oogpotlood te verkopen. Ook goed! Ik nam er twee mee, een met een groene oogschaduws en één met zwarte oogschaduws. Een kocht ik voor mijn moeder (maar de mascara hoefde ze niet, dus die hield ik zelf) en de andere is voor een winactie.. (hier komt zo snel mogelijk meer informatie over, dus houd de blog in de gaten!).
Ook kocht ik een blush in een felroze kleur, dit wilde ik al een tijdje proberen. De blushes van de Action zijn zo goedkoop, dus dan kan het geen kwaad als het niks is. En tot slot nam ik ook neusstrips mee, hier had ik veel goeds over gehoord.


Dan de cadeautjes! Sinterklaas was super gezellig vond ik en ik heb leuke spulletjes gekregen. Niet allemaal zo beauty gerelateerd, maar wel leuk om te laten zien! 
De surprise die ik kreeg was een reuze oogschaduwdoos van het merk ‘Brecht’, echt heel leuk! Hier heb ik jammer genoeg geen foto van. In de surprise zat een het 500 cupcakes receptenboek verstopt, een lief portomonneetje en briefpapier.


Verder kreeg ik een badmuts (haha!), Andrélon droogshampoo (komt een review over!) en leuke sleutelhanger met zo’n beertje van Jan Vis. Mijn chocolade letter ben ik vergeten op de foto te zetten, hoe kon ik die nou vergeten?


Dit was trouwens de surprise die ik voor mijn moeder maakte. Een reuze pinda, omdat ze gek is op pinda's, haha! Binnenin de pinda zitten twee bruine papier-maché nootjes, net zoals bij een echte pinda. Deze zijn gevuld met pinda's en in de ruimte ertussen zaten de cadeautjes. Die emmer hoort er trouwens niet bij en sorry voor de rommel erom heen. 

Ik ben dus helemaal blij met alles wat ik heb gekocht en gekregen. Ik wil alles gelijk gaan gebruiken en uitproberen. Over de winactie komt snel meer informatie en er komen reviews aan sommige producten.

Liefs,
Brechtje.