Pagina's

zaterdag 24 december 2011

Herinnering: winactie


Al weer een tijdje geleden kondigde ik een winactie aan. Nu denk je misschien, ik ben te laat, maar nee je kunt nog steeds mee doen! Ik wilde jullie even herinneren aan de winactie. Er doen op dit moment ongeveer 35 mensen mee, dus je maakt nog best wat kans. Klik verder om nogmaals te zien hoe je mee kunt doen.

Alles over de winactie staat hier beschreven. Klik op de link om naar de winactie te gaan. Je kunt heel wat extra dingen doen om meer kans te maken, dus waag vooral een gokje! Je kunt mee doen tot deze zondag 23:59. Maandagochtend om 7:00 maak ik de winnaar bekend!

Laat een reactie achter bij het bericht over de winactie, dus niet hier!
Ik wens jullie allemaal veel succes en ik hoop dat jullie mee willen doen!

Liefs,
Brechtje.


EDIT: je kunt niet meer mee doen, de winnares is al bekend gemaakt