Pagina's

zaterdag 10 december 2011

Review blushes Action

Action is in mijn ogen dé winkel voor handige schoolspulletjes, goedkope spulletjes, maar nu ook voor make-up. Want ja, Action heeft ook leuke make-up voor een geweldig prijsje. Ik had al één blush van de Action in mijn bezit en zaterdag kocht ik er nog eentje. Tijd om deze te gaan reviewen!


Om te beginnen de verpakking. Mooi? Nee, niet echt. Het is een rond, plastic doosje en het is niet bepaald heel erg stevig. In zwarte letters staat er MAX blush highlighter. Achterop staan de kleuren, ik heb 033 Brown en 035 Pink.


Wat er leuk is aan de verpakking, is dat er een spiegeltjes onder zit. Als je de blush op tilt en omklapt, komt er een spiegeltje en sponsje te voor schijn. Het sponsje gebruik ik niet echt, maar het spiegeltje is wel heel handig!




Rechts zie je Brown en rechts Pink. Op de foto lijkt brown wel erg brown, maar in het echt is het meer een donkere perzikkleur. Hij lijkt trouwens heel veel op mijn MAC Sunbasque blush. Pink is echt heel fel roze, je moet er van houden. Terug naar de swachtes, de pigmentatie is echt super! Kijk wel uit dat je niet te veel aanbrengt, waarschijnlijk heb je echt maar één veegje nodig. Beide blushes geven ook een mooie glans.

Ja, wat kan ik er nog over zeggen? Eigenlijk was heel verrast over de goede kwaliteit en de mooie kleuren. De verpakking mag dan niet heel mooi zijn, maar het gaat natuurlijk om het product zelf. Ik zou ze dus zeker aanraden! Helemaal voor de prijs: ze kostten €0,99 en zijn te koop bij de Action.

Hebben jullie wel eens make-up van de Action geprobeerd?

Liefs,
Brechtje.