Pagina's

vrijdag 12 augustus 2011

Review: MAC Sunbasque blush


Zo vaak heb ik het al vertelt, ik ga mijn eerste MAC product kopen! En later: Ik heb mijn eerste MAC product gekocht, ik ben er zo blij mee! En ik ben er ook echt heel erg blij mee! Het is een blush, iets wat ik al van te voren had besloten, en het is een mooie warme koraalkleur. Vandaag eigenlijk de review. Ik heb hem de hele vakantie gebruikt, dus heb hem wel goed kunnen testen voor jullie!

Als eerst wil ik het even hebben over hoe je wordt geholpen bij de MAC. Bij de MAC wordt je over het algemeen goed geholpen, maar ik had wel eens gehoord dat jongere meiden niet helemaal serieus worden genomen. Ik ben 14 en ik heb hier helemaal geen last van gehad. Ik was de enige in de winkel en ik werd dus gelijk geholpen. Ik vertelde dat ik opzoek was naar een blush in een koraaltint en ze kwam gelijk met vier verschillende blushes aanlopen. Onder andere Peachykeen en Springsheen, maar dit was het uiteindelijk toch niet helemaal. Sunbasque vond ik eerst wat te donker, maar deze bleek wel heel erg mooi te staan. Dus dit is hem geworden.


De verpakking is simpel maar mooi. Er zit een zwart doosje omheen, dit staat er chique. Door het doosje kun je gewoon de kleur zien, wat ik erg handig vind. Ze liggen ook erg lekker in de hand, je kunt er hierdoor makkelijk mee werken. Gewoon wat je gewend bent van MAC, ik heb er niets op aan te merken.



Sunbasque is een sheertone shimmer blush. Dit betekend dat er een kleine shimmer in zit, geen grote glitters gelukkig, het is erg subtiel. Erg leuk voor de zomer, ook al is het niet echt zomer vind ik. Het geeft je wangen een erg mooie glow. Je kunt het makkelijk subtiel aanbrengen, maar ook wat opvallender. Hier door kun je deze blush overdag, maar ook maar een feestje dragen. Ik denk dat Sunbasque iedereen wel mooi zal staan.


De blush op mijn huid. Ik vind het lastig om goede foto’s van producten op mijn gezicht te maken, maar ik heb mijn best gedaan. Persoonlijk vind ik hem erg mooi staan. Blush kan je gezicht zo veranderen! Je ziet er al snel een stuk gezonder uit als je een beetje blush op hebt.

Conclusie: Een super fijne blush. De kleur is mooi warm en je ziet er ook wat bruiner door uit. De blush werkt erg fijn en je hebt ook niet veel nodig. Wat ze zeggen over MAC is waar, als je eenmaal iets hebt gekocht, dan wil je méér. Ik ben bijna jarig en dan ga ik denk ik een cadeaubon van de MAC vragen.

Wat vinden jullie van MAC blushes?

Liefs,
Brechtje.