Pagina's

zondag 21 augustus 2011

Wishlist augustus 2011 en verjaardag

Een wishlist maken vind ik – op het gebied van beauty – misschien wel een van de leukste dingen om te doen. Iets leuks spotten en dan uitkijken naar het kopen. Vandaag ga ik weer mijn wishlist met jullie delen. 26 augustus ben ik jarig, dus deze dingen kan ik mooi voor mijn verjaardag vragen. Lees verder voor mijn wishlist van augustus 2011.

Als eerst sorry dat er gister geen artikel online is gekomen. Ik heb een paar nachtjes bij mijn nichtjes gelogeerd. Ik had wel artikelen van te voren in gepland, maar ik dacht dat ik gister vroeger thuis zou zijn en dus nog wel een artikel zou kunnen schrijven. Maar helaas. Het was wel super gezellig bij mijn nichtjes, zoals altijd. Ze wonen op het platteland, dan betekend dat je er heerlijk met de hond kunt wandelen en er prachtige natuur is. Ook zijn we een dagje naar Assen geweest en naar de film in Groningen. We zijn naar Monte Carlo geweest, echt een hele leuk film!



Lush Lemony Flutter is denk ik wel het bekendste product van Lush. Het is de favoriete nagelriemcrème van velen. Hij is wel prijzig, maar ik wil hem toch wel heel graag proberen. Ik ga voor mijn verjaardag een tegoedbon van de Lush vragen. Ik vind het toch wel leuker om zelf even bij de Lush te gaan kijken. Ooh, wat ruikt het daar toch altijd lekker! Lemony Flutter kost €9,99 en is te koop bij de Lush, maar ook online op lush.nl.


Een product van Catrice, de Lip Appeal lipgloss in de kleur Bare Necessity. Een mooie nudekleurige lipgloss. Ik wil deze graag, omdat ik nog geen een nude lipgloss of lipstick heb. Ik draag eigenlijk nooit wat op mijn lippen, maar deze lijkt mij toch wel erg fijn. Deze ga ik gewoon zelf kopen – maar dan wel van het geld dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Deze lipgloss van Catrice kost €3,79 en is te koop bij de Kruidvat.


Het 40 shimmer palette. Bijna iedereen kent wel de grote 88 palettes, deze vind ik ook mooi, maar ik heb het toch liever wat kleiner. Dit palette kan je ook gemakkelijk mee nemen op reis en je hebt toch alle kleuren die je nodig hebt. Dit palette bevat alleen maar shimmer en je kunt er bijna elke look mee maken. De laatste tijd ben ik steeds vaker bezig met oogschaduwlooks maken, ik loop alleen een beetje vast, omdat ik maar heel weinig kleuren heb. Ik heb niet eens een goede zwarte kleur! Daarom wil ik dit palette ook voor mijn verjaardag vragen. Bij mijn nichtjes heb ik ook wat ooglooks gemaakt, ook heb ik ze helemaal aangestoken met beautyfilmpjes op YouTube kijken.
Het 40 shimmer palette kost €10,99 op Boozyshop.nl.


NYX lipsticks. Ik weet alleen bijna zeker dat ik ze nauwelijks ga gebruiken, dus dit ga ik niet kopen. Ik ga mij proberen in te houden, haha! NYX lipsticks kosten €2,49 op Boozyshop.nl.

En dit was mijn wishlist voor deze keer. Het is niet heel erg veel, maar het kost bij elkaar toch wel wat. Volgend weekend vier ik mijn verjaardag – samen met mijn tante – met de hele familie op de boerderij bij opa en oma, daar heb ik al heel veel zin in.

Morgen moet ik weer naar school, dat is wat minder, maar dat overleef ik wel. Ik hoef alleen nog maar mijn rooster op te halen en volgens mij ben ik dinsdag of woensdag nog vrij. Dan ga ik gewoon lekker vooruit schrijven voor mijn blog.

Wat staat er op jullie wishlist?

Liefs,
Brechtje.