Pagina's

donderdag 25 augustus 2011

Personal Update; weer naar school

Het is weer zover. Ik moet naar school. Maandag hoefde ik alleen mijn rooster ophalen, dinsdag had ik lekker vrij. Dat betekend bloggen! En woensdag had een kennismakingsdag, maar nu is het dan echt tijd voor de lessen. Heel erg vind het niet, de eerste dag zullen niet heel zwaar zijn en ik ga het gewoon goed in proberen te plannen.

Ik wil jullie even zeggen dat ik met mezelf heb afgesproken dat mijn blog er absoluut niet onder zal lijden, dus wees niet bang, ik blijf wel bloggen. Maar als ik het te druk krijg, kies ik natuurlijk wel voor school. Ik wil het dit jaar goed doen, de vierde is namelijk ook weer een belangrijk jaar en vorig jaar vond ik best zwaar.


In de weekenden en alle andere vrije dagen die ik heb, zal ik vooruit gaan schrijven. Als ik thuis kom van school, eerst huiswerk en dan bloggen. Ik heb er wel vertrouwen in.

Dit was eigenlijk alles wat ik wilde melden. Omdat dit artikel anders wel heel kort word, heb ik een leuke strandoutfit samen gesteld.
Ik gekozen voor een strandoutfit, omdat ik vrijdag jarig ben en dan met mijn ouders en broertje naar het strand bij Scheveningen ga. Ik ben helaas wel pas het zevende (kwart voor drie) uit, ik had gehoopt op wat eerder, maar ach mijn broertje is ook pas drie uur thuis.

Fijne dag nog! Moeten jullie vandaag ook naar school?

Liefs,
Brechtje.