Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

Mijn werkplek


 
Ik zit zo vaak achter mijn bureau, en nee niet om alleen maar huiswerk te maken, mijn computer staat er ook. En ik zit veel achter de computer. Om beautysites te lezen, voor mijn eigen blog, om YouTube filmpjes te kijken en nog veel meer. Omdat ik veel achter mijn bureau zit, heb ik het geprobeerd om het zo leuk mogelijk in te richten. Vandaag ga ik jullie laten zien hoe mijn werkplekje eruit ziet!


Eerst maar eens een foto van het hele bureau. Het bureau is van de Ikea de stoel ook. Hier heb ik het net opgeruimd, maar het is sowieso meestal wel een beetje opgeruimd. Je ziet gelijk de computer, maar rechts zie je ook een spiegel staan en een bakje met make-up. Aan mijn bureau maak ik me namelijk ook op. Ik ga dan met mijn gezicht naar het raam zitten voor het beste licht. Dat bakje met make-up is mijn dagelijkse make-up, zo hoef ik niet steeds te zoeken.

 
Computer en een brievenbakje van de Ikea. Hierin zitten schriftjes en bovenin zit allemaal random spul waar ik niet echt een plekje heb.

 
Mijn make-uphoekje. De spiegel is van de Ikea, de bekers zijn van Starbucks (oh yeah, goede herinneringen) en het bakje is volgens mij ook van de Ikea.


Onder mijn bureau staat een ladekastje. In de bovenste twee lades zit make-up, hier heb ik wel eens een artikel over geschreven. In de andere lades zit papier, snoeren, tasjes en ik heb nog een paar lege laatjes.

En dit was mijn bureau. Ik ben er erg tevreden over. Misschien is de computer die op mijn bureau staat niet even praktisch, maar dat kan even niet anderes. Wat ik nog wil veranderen is de muis en de muismat. De muis is namelijk vreselijk irritant en de muismat vind ik niet heel erg bij de rest passen.

Wat zijn de drie belangrijkste dingen bij jouw werkplek, wat zou je echt niet kunnen missen? Oh, en wat vinden jullie van dit lettertype? Is het beter, of heb je liever dat vorige lettertype?

Liefs,
Brechtje.