Pagina's

dinsdag 30 augustus 2011

Verjaardags haul



Sorry, alweer drie dagen niets gepost! Mijn laatste berichtje ging over dat ik jarig was, die dag had ik dus geen tijd om te schrijven. In het weekend vierde ik mijn verjaardag, toen had ik ook niet veel tijd. Sorry daarvoor. Vandaag ga ik jullie laten welke leuke dingen ik allemaal voor mijn verjaardag heb gehad. Ik ben zo blij met alles, ik ga het snel laten zien!


Het grootste cadeau was van mijn ouders en mijn opa samen. Zij gaven mij voor de vakantie al deze notebook. Handig voor school, voor het bloggen en natuurlijk omdat ik het super leuk vind. Een heel groot cadeau ik weet het, maar het is voor mij gewoon erg handig om te hebben. De muis die er naast ligt heb ik van mijn broertje gekregen, hij is van de Hema, is hij niet super schattig? Ook het prachtige 40 shimmer palette kreeg ik van mijn broertje. Deze heb ik jullie al vol trots laten zien. Er komt zo snel mogelijk een review over!


Alles wat met beauty te maken heeft. Ik heb véél make-upjes en andere beautyspullen gekregen, ze weten dat ik dat leuk vind! Van links naar rechts: Twee Douglass cadeaybonnen, ik hoop dat ik deze ook kan besteden bij een MAC die in de Douglass zit. Een setje met nagellakjes, dit lijkt om zo’n setje van de H&M, maar dat is het niet! En dan een tasje en een doosje, bij de volgende foto laat ik zien wat hier allemaal in zit.


Het tasje. Het tasje van Christian Doir, serieus! Oké, hij is niet gloednieuw, maar dat maakt mij helemaal niet uit. Volgens mij was hij eerst van mijn tante. Ik ga niet alles stuk voor stuk opnoemen, het zijn namelijk allemaal kleine dingetjes. Goodmorning Wipes van de Rituals, testertjes van Dior en Chanel parfum (ik ben zo benieuwd!), tester van make-upremover van Dior, wat Hema kwasten en twee Hema nagellakjes.


Het doosje, schattig doosje vinden jullie niet? Weer testertjes van gezichtsverzorging, Nivea en Clarins, een chocolademasker van Dr. van der Hoog, een zeepje en… een enveloppe met geld! Ik ben sowieso van plan een kwastenset te kopen en wat spulletjes van de Boozyshop te gaan bestellen.


Tot slot alle non-beauty cadeautjes. Laat ik beginnen met het professor Layton spel, ik ben hier zo blij mee! De vorige twee spellen van Professor Layton heb ik ook gespeeld en het is zo verslavend. Voor de mensen die het niet kennen: Professor Layton is een detective en hij lost geheimen en mysteries op. Door allerlei puzzels te doen - hiervoor moet je vooral logisch nadenken – kun je het mysterie oplossen. Ik kan niet wachten om het te gaan spelen! Een heel schattig theekopje met de tekst ‘Your Simply The Best’ erop. Een boekenbon, deze ben ik vergeten op de foto te zetten. En dan tot slot iets wat mijn oma helemaal zelf heeft gemaakt, een quilt. Een quilt kun je gebruiken als sprei voor over het bed of gewoon als warme deken. Ik vind hem zo lief geworden! Alle stofjes die erin zijn verwerkt hebben een soort betekenis. Zo zit het stofje van mijn wieg erin, een stofje van een oude jurk van mijn moeder en nog veel meer. Ik vind het zo knap van mijn oma dat ze dat kan maken!

Dat waren al mijn cadeautjes. Ik wil even zeggen dat het niet bedoelt is om op te scheppen met wat ik heb gehad, ik vind het gewoon leuk om aan jullie te laten zien. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden!

Liefs,
Brechtje.