Pagina's

woensdag 17 augustus 2011

What Do You Think.. Pandora armband


Hebben jullie dat ook altijd? Dat je altijd zoveel dingen wilt kopen en dan denk je, die vraag ik voor mijn verjaardag. Maar dan ben je bijna jarig en dan weet je niks! Zo irritant, want juist dat is het moment dat je al die dingen gewoon kunt krijgen. Ik ben bijna jarig en zoals elk jaar heb ik dit probleem weer. Ik heb wel een idee van wat ik kan vragen, maar daar zit ik nu toch over te twijfelen..

Een pandora armband. Ik weet niet of jullie het kennen, dus ik zal het even uitleggen. Vroeger had je misschien wel een bedelarmbandje, Pandora armbanden lijken hier een beetje op. Ze zijn gemaakt van echt zilver en ze gaan je hele leven mee. Pandora winkels kun je overal wel vinden, dus het is ook perfect om als souvenirs een bedeltje te kopen, in Amerika, Italiƫ of gewoon uit Amsterdam. Een mooie herinnering.

Klinkt geweldig, maar het is wel prijzig. De armband kost €59,- en een bedeltje meestal rond de €20,-. Alleen de armband is nog wel te doen, maar het natuurlijk wel leuker als je er ook gelijk een bedeltje bij hebt. Er is nu trouwens ook een actie, als je een armbandje en een bedeltje koopt, krijg je er een bedeltje gratis bij. Dit geld alleen de maand augustus.
Maandag ben ik met mijn moeder in Utrecht gaan shoppen. We kwamen er achter dat in de Bijenkorf een Pandora zat, dus zijn we er even gaan kijken. Je wordt daar echt heel goed geholpen, ze heeft gelijk een armbandje bij me gepast en van alles uitgelegd. Ook heb ik wat foldertjes mee gekregen zodat ik thuis nog even kan kijken. Dat was het moment dat er echt over na begon te denken om zo'n armband voor mijn verjaardag te vragen.

Als ik dus aan iedereen geld vraag, heb ik genoeg om dit te doen. Maar eerlijk gezegd draag ik bijna nooit accessoires, dus ik ben bang dat ik het niet altijd ga dragen. Doordat het ook zo duur is, ga ik me verplicht voelen om het te dragen, dus dat vind ik ook niet zo leuk. Daarnaast vind ik het ook wel leuk om allemaal kleine verschillende armbandjes te dragen. Een dilemma.

Ik ben van plan om gewoon geld te gaan vragen en dan zie ik later wel verder. Misschien ga ik gewoon sparen of koop ik er leuke make-upjes van. Misschien besluit ik opeens dat ik het toch wil en dan kan ik het alsnog kopen. Zo’n armband kan altijd nog.

26 augustus ben ik jarig, ik ga het vieren met mijn hele familie op de boerderij van mijn opa en oma. Dit doen we nu al 3 jaar zo en het is altijd super gezellig. Ik kan het heel goed vinden met al mijn neefjes en nichtjes.

Kende jij de Pandora armbanden al? Wat zouden jullie doen?

Liefs,
Brechtje.