Pagina's

vrijdag 26 augustus 2011

It's ma birthday! + verjaardagslook

5804105790_e13207ed01_z_large

OOOHH, YEAAAHH! Ik ben jarig vandaag! En ik moet naar school, das nou jammer. Het leek mij wel leuk om jullie even te vertellen wat ik vandaag ga doen, ook ga ik mijn look en outfit laten zien. Het is niet heel speciaal zal ik al zeggen, want ik moet natuurlijk ook gewoon naar school.

Vanmiddag, als iedereen thuis is, gaan we met z’n vieren met de auto naar Scheveningen. Over het strand wandelen, misschien een beetje shoppen op de boulevard en dat winkelcentrum daar. ’s Avonds eten we aan een van die restaurantjes. Leuk toch? Ik heb er echt zin in, volgens mij word het helemaal gezellig! Ik hoop dat het nog even stopt met regenen vandaag, echt wat een vreselijk weer. Weeronline gaf het weer voor vandaag een 1. Normaal is dat nooit op mijn verjaardag!

Mesa-fofa-de-niver_large

Maar wanneer is dan de echte party? Die ga ik dit weekend vieren met de hele familie op de boerderij van mijn opa en oma. Bij de boerderij zit een grote appelboomgaard en een vijvertje, hier gaan we dan met z’n allen gezellig zitten, kletsen, eten.. cadeautjes uitpakken.


Mijn look van vandaag. Als ik uit school kom tover ik deze om in een wat feestelijkere look met naturel oogschaduwtinten. Nu draag ik de Essence Stay All Day 16h concealer, Catrice wenkbrauwpoeder, Yves Rocher wimperverlengende mascara, L.A. Girl Endless oogpotlood en MAC Sunbasque blush.

Dit kreeg ik vanochtend onverwachts als cadeautje van mijn broertje! Ik had het eigenlijk aan mijn tante’s gevraagd, maar nu heb ik het dus al! Ik ben er zo blij mee, vanmiddag ga ik er gelijk een look mee maken. Uiteraard volgt er nog een review over dit prachtig oogschaduw palette. Het cadeau van mijn ouders had ik al eerder gehad. Dat was de notebook die ik mee had naar Canada, deze kreeg ik dus al voor de vakantie. Ook hier ben ik nog steeds super blij mee! J

Morgen komt er trouwens waarschijnlijk geen artikel online. Vandaag ben ik de hele dag druk, dus heb ik geen tijd om te bloggen, sorry! Voor zondag heb ik al wel een artikel klaar liggen.

Ik hoop op een fijne dag en heb er erg veel zin in!
Wat gaan jullie doen vandaag?

Liefs,
Brechtje.