Pagina's

maandag 20 februari 2012

Shoplogje Zeeland

Dit weekend ben ik met mijn ouders en mijn broertje naar een huisje in Zeeland geweest. We hebben dorpjes bezocht, zijn naar het strand geweest en hebben gewoon lekker luieren. Het was erg leuk! Je zou het niet verwachten, maar die dorpjes hebben heel wat leuke winkeltjes. Ik heb een aantal dingen gekocht die niet echt typerend zijn voor Zeeland, ik kocht ze bij Kruidvat en de Etos, haha! Heel veel kocht ik niet, maar ik vond het wel genoeg voor een shoplog, klik snel verder!

Bij Etos kocht ik tandpasta en deodorant, want die was ik vergeten mee te nemen. Ja, heel slim. Maar eigenlijk kwam het wel goed uit, want mijn deodorant van thuis was bijna op en tandpasta komt altijd wel van pas. Mijn moeder kocht een douchecrème van Dove en deze ruikt zo lekker! Dus waarschijnlijk ga ik die ook gewoon gebruiken, hehe. J

Bij de Kruidvat zag ik de nieuwe collectie van Essence en Catrice liggen. Eigenlijk ging ik voor producten van Catrice, maar die spraken mij toch wat minder aan. Ik was wel benieuwd naar de losse transparante poeder, maar die vond ik toch best prijzig. Catrice wordt steeds duurder lijkt het, het is niet meer zo super budget als het ooit was. Maar goed, ik kocht dus twee producten van Essence. Allereerst een Souffle Touch blush, deze is nieuw, in de kleur 030 Cold Wildberry. En van de oude Crystalliced collectie nam ik een potjes glitters mee. Die lijken mij erg leuk voor een feestelijke look!

Over de deodorant en van de Souffle Touch blush komt binnenkort een review. Als er nog andere producten gereviewd moeten worden, laat het dan weten in de comments!