Pagina's

dinsdag 7 februari 2012

Beauty on a budget tips


Tumblr_lys4hqifgf1qc4q9io1_500_large
Het grootste deel van mijn bezoeksters houdt van budget make-up heb ik gemerkt, en ik ook! En het is echt niet zo moeilijk om goedkoop uit te zijn met make-up en verzorging. Ik heb een aantal tips over hoe je min mogelijk kwijt bent aan (goede!) producten. Lees snel verder!


Houd allereerst goed de aanbiedingen in de gaten! Ik vind het persoonlijk altijd erg leuk om de foldertjes door te bladeren op zoek naar mooie aanbiedingen, maar ik weet dat niet iedereen hier zo gek op is. Voor het geval je een iPod of iPhone hebt: hier vind je een handig app die je op de hoogte stelt van de laatste aanbiedingen. Als je net zoals ik geen iPod of iPhone hebt: er zijn zat blogs die elke week de aanbiedingen op een rijtje zetten. Ik weet bijvoorbeeld dat LiveLifeGorgeous dit vaak doet.

Ga op zoek naar reviews van het product dat je wil kopen. Misschien wordt er wel erg slecht over geschreven en is het een verschrikkelijk product. Dat bespaard je weer geld! Zoek wel meerdere reviews op natuurlijk, want als één iemand negatief is hoeft niet iedereen dat te zijn.

 
Dan de budget merken. Ja, daar houd ik van! Essence, Catrice en NYC zijn erg budget, maar hebben prima producten en zijn gewoon te koop bij Kruidvat. Maar ook de Action heeft fijne make-up producten voor een idioot lage prijs! En verder schijnen NYX, Wet ’n Wild en Sleek ook super fijne budget merken te zijn, alleen het nadeel is dat je deze wel online moet bestellen.

O, en ook voor de budgetproducten geldt natuurlijk: zoek er reviews over op! Zo weet je wat fijn is en wat je beter kunt laten liggen. En als er goed wordt geschreven over een goedkoop product is dat natuurlijk helemaal top!

Dan is het tijd voor mijn budget aanraders! Hierboven zie je de budgetproducten die ik het fijnst vind. Ik ga het producten logisch op te noemen, dus van boven naar onder en van links naar rechts zie je: Photo Finish foundation van Catrice, €6,99 – Essence Silky Touch blush, €1,99 – Catrice Allround mascara, €2,49 – Catrice Allround mascara waterproof, 3,79 – MAX blush (Action) in de kleur Brown, €0,99 – Essence Stay All Day concealer, €2,49 – Essence liquid eyeliner, €1,99 – Essence eyeshadow, €1,59.

Ik hoop jullie hier iets aan hadden. Zelf zoek ik best vaak reviews op van producten die ik van plan ben te kopen en ik hoop vaak make-up van Catrice. Ik ben ook benieuwd of jullie nog beauty on a budget tips hebben en of je vaak budget producten koopt!

Liefs,
Brechtje.