Pagina's

vrijdag 24 februari 2012

EOTD: A kind of natural


Ik heb weer een look voor jullie! De laatste tijd maak ik heel vaak oogschaduw looks, maar ik vind het gewoon zo leuk om te doen! En ik merk ook dat het steeds makkelijker gaat en dat ik er steeds wat beter in wordt. Dus vandaar de vele EOTD’s. Deze keer een look met bruintinten, it’s a kind of natural. Bruintinten worden vaak gebruikt voor natuurlijke en rustige looks. Het was ook het plan om zo’n soort look te maken, maar het is toch iets heftiger geworden.

Een full face. Doordat het erg licht is, lijkt het toch een aardig rustige look, maar in het echt was het donkerder.

Ik ben begonnen met een wing te maken met bruinoogpotlood en dit te vervagen. Vervolgens een donkerbruine kleur in de crease en dit heel erg goed blenden. Dan een lichtbruine kleur over het hele ooglid. Een roze/witte kleur in de binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw. De donkerbruin die je in de crease hebt gebruikt ook onder de wenkbrauw. De kleur in de crease en over het hele ooglid nogmaals aanbrengen en tot slot een beetje mascara boven en onder.

Voor deze look gebruikte ik mijn geliefde Catrice Berlin Palette. Ik ben echt verslaafd aan dit palette!

Lijst van producten:
-        Catrice Berlin Palette
-        Catrice Allround mascara waterproof
-        Catrice Eyebrowset
-        L’Oréal Paris True Match foundation
-        Catrice Welcome To Las Vegas transparante poeder
-        MAC Sunbasque blush
-        Essence Stay All Day 16h concealer

Gebruiken jullie graag oogschaduw in bruintinten?