Pagina's

maandag 6 februari 2012

Music of the moment


Tumblr_lyforfh9x81qb5whoo1_500_large
Omdat ik eerlijk gezegd niet zo origineel ben met mijn muzieksmaak (lees: top 40 muziek enzo), maak ik niet erg vaak ‘favoriete muziek’ artikelen. Maar de laatste tijd heb ik paar nummers waar ik helemaal gek op ben, en deze wil ik toch wel erg graag met jullie delen. Lees snel verder!


Lana Del Rey kennen jullie waarschijnlijk allemaal wel van Videogames. Ook een leuk nummer, maar Born To Die vind ik nu nog veel leuker. Ze zingt een beetje zeurderig, maar dan vind ik eigenlijk wel wat hebben. Live zingt ze trouwens heel erg slecht, maar ach, ze heeft wel leuke nummers.


Ed Sheeran is echt een geweldig zanger! Bekend van The A Team, maar hij heeft zoveel meer leuke nummers! Ik begin echt fan te worden. In de clip van Lego House speelt Rupert Grant (ja, dat is Ron van Harry Potter!), dus dat je niet denkt dat hij het zingt. Dit is trouwens zo nummer dat maar in je hoofd blijft zitten.


Nog een nummer van Ed Sheeran. Deze vond ik eerst wat minder, maar nu vind ik deze ook heel erg leuk! Ik weet niet zeker of dit nou de echte video is, maar ik vind hem wel leuk! Ook dit nummer krijg je moeilijk uit je hoofd.


Domino van Jessie J is een heel ander nummer dan de rest van mijn lijstje, maar is toch ook een favoriet. Hij is zo vrolijk en ik krijg gelijk zin om mee te zingen! Het valt mij de laatste tijd op dat Jessie J echt heel erg goed kan zingen, ook live is super goed!


Fix You van Coldplay vond ik heel lang helemaal te gek, nu luister ik hem wat minder, maar het blijft een mooi nummer. Coldplay vind ik ook een leuke band! J

Ik ben wel benieuwd wat jullie van deze nummer vinden. En wat is op dit moment jouw favoriete nummer?

Liefs,
Brechtje.