Pagina's

zaterdag 25 februari 2012

NOTD: Essence Special Effect! flaky

Het is zolang geleden sinds ik voor het laatst een NOTD heb gedaan, dus dat werd wel weer eens tijd. Flaky’s zijn al een tijdje erg populair, maar helaas alleen online te bestellen. Maar nu niet meer! Essence heeft een prachtige flaky in haar collectie. Deze moest ik hebben en ik heb er gelijk een NOTD mee gemaakt.

Dit zijn de lakjes die ik heb gebruikt. Catrice Hip Queens Wear Bluejeans en Essence Night In Vegas Special Effect! topper. Een flaky komt het beste uit op donkere kleuren. Zwart staat waarschijnlijk nog mooier.

De flaky is roodachtig, maar dat verschilt een beetje per licht. Ook als je je nagels beweegt, veranderd de kleur ook nog. Vet! Misschien had ik twee laagjes aan moeten brengen voor nog meer flaky effect, maar zo is het ook al heel mooi. Ik ben dus erg blij met deze flaky! Fijn dat er nu gewoon een fijne budget flaky gewoon in de winkels te koop is. Essence is te koop bij kruidvat en de Special Effect! toppers kosten €1,79.

Wat vinden jullie van deze flaky?