Pagina's

zondag 19 februari 2012

Wishlist februari 2012

sanyo-xacti-vpc-cg10-hd-camcorder.jpg (450×383)

Het is weer tijd voor update van mijn wishlist! Deze keer heb ik er minder make-up in staan, maar dat is misschien ook wel leuk voor de verandering. Ik ben de laatste tijd erg bezig met blog apparatuur en programma’s voor de computer. Verder staan er weer wat make-up producten in en overige dingen. Lees verder als je benieuwd bent naar mijn wishlist.


sanyo-xacti-vpc-cg10-hd-camcorder.jpg (450×383)
Om te beginnen een filmcamera. Al zit ik hier nog heel erg over te twijfelen. Mijn moeder heeft namelijk een spiegelreflex waar ik mee zou kunnen filmen, maar dit is erg lastig met scherpstellen. Dit moet namelijk steeds handmatig gebeuren. Als je wat naar voren beweegt ben je al gelijk onscherp. Waarschijnlijk is dit een kwestie van oefenen. Maar als nog lijkt het mij wel erg fijn om een filmcamera te hebben die wat kleiner is en makkelijk mee te nemen.

Dan ga ik deze vakantie samen met mijn moeder naar Utrecht voor een MAC blush. Dat wordt mijn tweede MAC product. Mijn eerste product was ook een blush, maar deze keer wil ik gaan voor een baked blush. Ik weet nog niet welke ik wil, ik ga mij daar laten adviseren.

40_30_Windows-7-Desktop-layout.png (1024×768)
Dat weer iets technisch. Windows 7. Deze staat ook op mijn laptop, maar op mijn computer heb ik nog een oude versie staan. Windows 7 werkt zoveel fijner en is ook veel mooier, vooral Office 2010 vind ik erg handig. Veel nieuwe functies en handigheden.

Ook ben ik opzoek naar een fijn fotobewerkingsprogramma. Op dit moment gebruik ik Picasa voor basisbewerkingen zoals tekst invoegen en bijsnijden, maar ik wil wat meer mogelijkheden. Als jullie tips hebben hoor ik het graag! Ik ben opzoek naar een fijn gratis bewerkingsprogramma met iets meer mogelijkheden, maar wel makkelijk te begrijpen.

Producten nieuwe lijn Essence en Catrice. Beide merken hebben hun assortiment wat vernieuwd en er zijn heel wat leuke producten die mij aanspreken. Gister heb ik al een paar producten ingeslagen, er komt dus binnekort een shoplog!

En tot slot wil ik heel graag zomer! Of in ieder geval zon en een beetje warmte, want dat winterse weer daar heb ik nu wel een beetje genoeg van. Ik kan niet wachten tot we weer zonder jas daar buiten kunnen en het lekker lang licht is! J

Hebben jullie nog aanraders voor een gratis fotobewerkingsprogramma? En wat staat er op dit moment op jouw wishlist?

Liefs,
Brechtje.