Pagina's

zondag 26 februari 2012

Shoplog Utrecht


Hehe, mijn eerste filmpje staat online! Na vaak proberen, ben ik eindelijk tevreden over het eindresultaat. Nou ja, bijna dan. Ik heb heel veel pogingen gedaan om hem in HD te krijgen, maar blijkbaar gaat dat niet met Windows Movie Maker als je Windows XP hebt. De kwaliteit is zo ook wel goed, maar het kan beter, ik film namelijk met een spiegelreflexcamera. Whaaa, zo frustrerend! Dat wordt dus een ander programma zoeken.

Er waren veel requests voor een video van een ooglook. Dat heb geprobeerd, maar dat is best moeilijk. Ik was steeds uit beeld, want ik wilde een close-up van mijn oog. En ik moest ook in de spiegel kunnen kijken wat ik deed. Lastig. Maar ik ga er mee oefenen!

Laat weten of je het filmpje leuk vond en of je meer wilt zien! Eerlijk zeggen!