Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

Tag: 7 beauty sins

Het is een tijdje geleden sinds ik voor het laatst een tag heb gedaan. Ik ga vandaag een tag doen die volgens mij nog redelijk onbekend is. Hij wordt vooral veel op Youtube gedaan in het Amerikaans. Hij gaat over The 7 Sins. Of wel: de zeven zondes, en dit dan gecombineerd dit met beauty. Klinkt wel leuk toch? Lees verder voor mijn antwoorden!
1. Hebzucht: wat is je goedkoopste schoonheidsproduct en wat is je duurste?
Mijn duurste product is absoluut mijn MAC blush. Ik heb één product van MAC en hier ben ik heel blij mee en eigenlijk ook wel een beetje trots op. Mijn goedkoopste product is een beetje moeilijk, ik gebruik namelijk vooral budget beautyproducten. Mijn goedkoopste beautyproduct is denk ik mijn gelliner van Essence die ik voor 1 euro uit de kortingsbak viste.

2. Woede: Met welk product heb je een haat/liefdeverhouding?
Mascara. Ik vind het vreselijk om aan te brengen, naar mijn idee zit het nooit helemaal perfect en het verwijderen is ook zo’n rotklusje. Mascara haal niet zo makkelijk weg, maar het is niet goed om echt te boenen. Aan de andere kant geeft mascara je een wakkere blik en maakt het je ogen groter. Het maakt je look gewoon helemaal af, dus ik zou het toch niet willen missen. Absoluut een haat/liefdeverhouding.

Tumblr_lz4n4kyinw1qgidrfo1_500_large 
3. Gulzigheid: Wat is jouw lekkerste beautyproduct?
Lastige vraag, ik denk namelijk dat de meeste hier een zeepje of een ander badproduct zou invullen, maar daar heb ik niet zoveel mee.

4. Luiheid: Welk beautyproduct verwaarloos je vanwege luiheid?
Maskertjes en scrub. De producten die je gebruikt bij een gezichtsbehandeling dus. Deze gebruik echt zelden, een tijdje deed ik dat elke week, maar nu heb ik daar vaak niet zo’n zin in. Elke week een masker vind ik ook niet echt nodig, en ja, het is vooral luiheid.

Tumblr_lznfublxwg1qhlcm5o1_500_large 
5. Trots: Welk beautyproduct heeft jouw het meeste zelfvertrouwen?
Dat is mijn foundation. Al heb ik nog steeds niet de perfecte gevonden, geeft het mij wel meer zelfvertrouwen. Een (bijna) egale huid maakt gewoon zo’n verschil!

6. Lust: Wat vind je op beautygebied het aantrekkelijkst bij jongens?
Ik denk dat dat geur is, dus parfum en deodorant. Geuren koppel je snel aan personen, dat kan negatief zijn, maar ook positief en dus aantrekkelijk. Daarmee bedoel ik geen enorme parfumwalm, nee bah, maar gewoon een lekker (subtiel) luchtje.

7. Jaloezie: Welk beautyproduct zou je het liefst als cadeau ontvangen
Het Too Faced Natural Eye palette. Hier is al zo veel over geschreven en iedereen is er zo enthousiast over, ik wil hem ook! Helaas is hij behoorlijk prijzig, daarom zou het best een leuk cadeau zijn, hehe! :D

Dat waren de zeven vragen en mijn zeven antwoorden. Hopelijk vonden jullie het een leuke tag, ik vond hem in ieder geval wel origineel! Als je hem wilt overnemen, doe dat vooral en laat het ook even weten! Dan lees ik hem ook, dat vind ik leuk!

Wat is jouw grootste (beauty) zonde?