Pagina's

maandag 27 februari 2012

Personal Pictures februari #2

Het is weer tijd voor wat Personal Pictures. Twee keer per maand laat ik een aantal foto’s zien van wat ik die twee weken heb gedaan. Jullie nemen een kijkje in mijn leven. Vorige week had ik voorjaarsvakantie en toen ik heb echt héél veel foto’s gemaakt, ik waarschuw je alvast! Klik dus snel verder!


Dit boek is zo leuk! Ik heb het helemaal ontdekt. Er is ook een nieuwe uit, maar ik lees eerst deze uit natuurlijk. Het gaat over de Nederlandse taal, dat klinkt heel saai, maar er wordt veel humor verteld. Het gaat over het nieuwe taalgebruik en waarom we dingen om een bepaalde manier zeggen. Echt heel leuk!

Ik houd van aanmaak limonade! Het liefst met prikwater, jummmm!

Misschien eens uitzoeken?

Het eerste weekend van de vakantie ben ik met mijn ouders en mijn broertje naar Zeeland geweest. ’s Middags even schaatsen kijken. Wel met laptop erbij en ondertussen Internetten. ;) Daar houd ik van.

Volle ontbijttafel.

In de tuin bij het huisje groeide, ondanks de kou toen, dappere sneeuwklokjes.

Zaterdag gingen we naar Brielle! Dat ligt niet in Zeeland, maar net in Zuid-Holland. Brielle is een erg schattig stadje met een aantal leuke winkeltjes. Vorige week kwam er ook een Brielle shoplog online.

Kibbeling eten in Brielle.

Bloggen aan de ontbijttafel. Omringd door al mijn vrienden, haha!

Zondag naar het strand. Het was koud en we werden een beetje gezandstraald, maar het was wel erg leuk en mooi!

Warme chocomel drinken in een strandtent.

We vonden een idioot grote laars, haha!

Genieten van het zonnetje. Heerlijk.

Erg mooi foto, vind ik zelf. Voetstappen in het zand.


Maandag kwamen we weer thuis. Ik zat op bed te typen, komt deze dikkerd er gezellig bij liggen. Lief, maar het werkt niet heel handig, haha!

Vrijdag ging ik met mijn moeder naar Utrecht.. en ik ging wat kopen bij MAC! Yeeeee!

We gingen niet alleen winkelen, ik moest ook voor CKV naar een architectuur-iets. Ik had besloten om naar de dom te gaan. Als je toch in Utrecht bent. ;) Dit is het binnenplaatsje.

Ik moest op de foto.

Heel erg blij met mijn mooie MAC blush!


Noortje zat in mijn kast, haha! Ja, hoe kom je er dan weer uit?

Zaterdag nam ik mijn eerste filmpje op, spannend! Ik had al eens geoefend met praten voor de camera, maar nu was het voor het echt.

En zondag stond mijn filmpje online! Ik werd zo blij van jullie lieve reactie, echt heel erg bedankt! Ik ga zeker meer filmpjes maken, zijn er nog requests? Een stash update bijvoorbeeld? Of iets, laat het maar weten! Ik heb nu helemaal zin om meer te gaan filmen, wieehoeee!

Pfoe, dat waren de foto’s! Het zijn er veel meer dan dat ik dacht. Hopelijk vonden jullie dat niet erg, haha! Zijn er nog requests voor filmpjes?