Pagina's

dinsdag 14 februari 2012

Persoonlijke Update: bijna-vakantie blijheid


 Dsc_4111-001-web-kombi_large
Het is alweer bijna vakantie, wat ging dat eigenlijk snel! En de week voor de vakantie ben ik meestal zo blij. Het maakt dan niet uit of ik veel toetsen en projecten heb, het is bijna vakantie en daar gaat het om. Ik weet nog niet zo goed wat voor artikel dit wordt, ik denk een soort persoonlijke update in de vorm van een column. Hoe dan ook, lees vooral verder!

Tumblr_lz9flppbts1qfoemxo1_500_large
Het 'huisje' in Zeeland. Haha, niet dus he. 
Het is dus bijna vakantie! En ook al is het maar een weekje, dat weekje wordt gewoon optimaal benut. Wat gaan we dan doen? Uitrusten, ja dat sowieso. Maar ook een hoop andere leuke dingen. Om te beginnen ga ik een paar daagjes naar Zeeland in een huisje, ik zeg natuurlijk niet wanneer en hoelang. Het is vlakbij het strand en een aantal leuke dorpjes, dus daar heb erg zin in. Ik ben van plan daar ook veel foto’s te gaan maken, die komen natuurlijk ook op de blog! En er is gewoon Internet, dus ik blijf reageren op reacties en er zullen nieuwe artikelen online komen.

Een belangrijke reden waarom een weekje vakantie een feestje is: ik heb alle tijd om te bloggen. En laat ik in de vakantie nou meestal ook de beste ideeën hebben. Ik heb af en toe een enorme inspiratieboost, maar dan heb ik gewoon even geen tijd om alles uit te werken. Echt jammer, maar in de vakantie heb ik daar geen last van.

20090817184208_large
Ook heb ik met mijn moeder afgesproken om een dagje naar Utrecht te gaan. Ik heb nog steeds een Douglas bon van mijn verjaardag (moet je na gaan, ik was eind augustus jarig!) en ik ben van plan om deze bij MAC te besteden. In Utrecht zit er namelijk een MAC counter in de Douglas. Ik ga voor een baked blush deze keer. Ik heb nog geen idee welke kleur, maar ik laat mij daar adviseren.

Wat ik trouwens wel een beetje flauw vind, is dat het nu net begint te dooien. Ik heb nu eindelijk tijd om te schaatsten! Aan de andere kant zijn we mooi van die gladheid af. Gisterochtend ben ik nog keihard onder uit gegaan, hopelijk is dat de laatste keer deze winter.

2685768533_68a28f8d10_z_large
 Wordt pro-cupcake-bakker deze vakantie!
Deze vakantie ga ik mij dus sowieso niet vervelen! Ik ben best toe aan even geen school en lekker niks doen. En mocht je bang zijn je toch te vervelen: ga een dagje shoppen, ga online op zoek naar een nieuwe leuke serie, start een blog, volg mijn blog (dat sowieso natuurlijk ;)), spreek af met vriendinnen, kijk tutorials op YouTube, ga zelf filmpjes maken, ga DIY-en, ruim je kamer een écht goed op en zoek al je oude zooi uit, oefen met oogschaduw looks, ga bakken, koken, blenderen (is dat een woord?), grillen, doe iets. J

Zo, ik kijk dus uit naar een weekje vakantie. Waarschijnlijk vliegt dat weekje zo om, maar ik ga er gewoon van genieten en ik hoop dat jullie dat ook gaan doen! Dus vertel, wat ga jij doen in de voorjaarsvakantie?

Liefs,
Brechtje.