Pagina's

donderdag 16 februari 2012

Artikel requests?


1229095481_5_eoh4_large_large
Ik heb jullie hulp nodig. De laatste tijd weet ik even niet zo goed waar ik over moet schrijven. De artikelen van laatst zijn meestal een beetje snel in elkaar gezet, vanwege gebrek aan inspiratie dus, maar ook door gebrek aan tijd. En omdat jullie mijn bezoekers zijn en jullie het leuk moeten vinden, vraag ik om jullie mening!

Misschien komt het door de tijd van het jaar. Ik ben een beetje moe en lui de laatste tijd en verlang zo naar de zomer. Ondanks dat moet de blog natuurlijk gewoon door draaien. Ik merk dat ik vind het de laatste tijd erg leuk om over persoonlijke dingen en lifestyle te schrijven, maar dit moet natuurlijk ook te niet eentonig worden. Ik wil het grotendeels beauty houden, want ja, dat wil ik gewoon.

Op het gebied van lifestyle heb ik best wat ideeën voor artikelen, maar wat betreft beauty weet ik het even niet zo snel. Shoplogs en reviews zijn leuk om te doen, maar je hebt er natuurlijk wel producten voor nodig. Net nu wat minder probeer uit te geven, niet zo handig, haha! Vinden jullie beauty vragen leuk (om over te discussiëren), tips, ooglooks, nailart, zeg het maar!

Het wordt wel lekker vaag zo. Wat ik wil vragen is: zijn er dingen die jullie graag willen zien op mijn blog? Het liefst een beetje specifiek. En vinden jullie het leuk dat ik wat meer over lifestyle schrijf?

Liefs,
Brechtje.