Pagina's

zaterdag 11 februari 2012

Personal Pictures februari #1

Toen ik drie weken geleden een personal pictures artikeltje maakte, waren jullie zo enthousiast! Ik vind het ook erg leuk om die foto’s te laten zien, dus ik heb besloten dit regelmatig te gaan laten. Dus klik verder voor de tweede Personal Pictures!

Jummm, zelfgemaakte pizza! Duizend maal lekkerder dan diepvriespizza als je het mij vraagt. 

Daar heb je mijn verzameling lege vullingen weer. Deze kwam ik tegen toen ik oude spullen om mijn kamer aan het uitzoeken was. Ik heb de vullingen toch maar bewaard, haha!

Chill outfit. Ik vind een heerlijk pyjamabroek bij de Hema. Deze draag ik nu veel te veel, hihi!


Ik vond ook een grote zak met knikkers, dat was helemaal hip toen ik in groep 7 en 8 zat.

Mijn verzameling dagboeken vond ik ook terug, deze ga ik echt niet weg doen!

Waaauw, de tuin was prachtig met die sneeuw! Vooral als je binnen zit vind ik sneeuw prachtig. 

Nog een mooie sneeuw foto. 

Met een soort activiteitendag op school hadden we allemaal een gedicht moeten schrijven. Ik was samen met vier anderen mensen uit mijn klas uitgekozen om het voor te dragen in de Goudse Schouwburg! Ik vond het eerst best spannend, maar uiteindelijk heel erg leuk! Niks gewonnen, maar ik kreeg wel een roos van mijn ouders. J

Chocolaaaaa.

Tortolini’s! Dat is vooral mijn broertje helemaal gek van, maar ik vind ze ook erg lekker! 

Lekker appeltaart met een kopje thee, heerlijk!

Dat waren de personal pictures voor deze keer. Opvallend veel foto’s van eten. Ik was wel van plan om wat meer voedsel foto’s te doen, maar dat is een beetje doorgeslagen. De iPod maakt niet hele goede foto’s trouwens, dus ik zal proberen wat meer met de gewone camera te fotograferen. De foto’s van buiten in de sneeuw zijn trouwens wel mooi gelukt vind ik.

Liefs,
Brechtje.