Pagina's

zaterdag 4 februari 2012

Collecties en Limited Editions februari


Deze maand komen er heel wat nieuwe, leuke collecties uit. De kerstedities liggen nu in de uitverkoop en het is tijd voor vrolijke en frisse lente kleuren. Al denk het weer buiten daar iets anders over. Qua make-up is het al lente! Naast leuke Limited Editions zijn er ook twee merken die een deel van het assortiment gaan vernieuwen. Ik ga alle collecties op een rijtje zetten voor jullie.


Om te beginnen met de Nymphelia Limited edition van Catrice. Dit is een prachtige lente collectie met gebakken oogschaduw, een gebakken blush, nagellakjes, 3 lipglosses in felle kleuren en nog meer mooie producten. Deze collectie bevat erg veel groen, hij heeft zelfs een groene mascara! Ik ben zelf vooral erg benieuwd naar de oogschaduws en de blush. De collectie ligt vanaf half februari tot maart in de winkels.

Nog een lente collectie, maar dan van een iets duurder merk: Naturally van MAC. Een Limited Edition met veel natuurlijke kleuren dus. Ook deze collectie bevat gebakken oogschaduws en blushes, en daarnaast ook beauty powders, lipglosses, lipsticks, twee oogpotloden en twee kwasten. Ik ben zelf heel erg enthousiast over de een van de blushes, genaamd Early Morning. Ik heb op dit moment een MAC product in mijn bezit en zou daar heel graag deze prachtige blush aan toevoegen. Dus wie weet.. Natuarlly ligt vanaf vandaag, 4 februari, in winkels! Edit: er schijnt een probleem te zijn met de levering, dus het duurt wat langer!

Essence binnenkort met iets veel beters dan een LE, namelijk een vernieuwing van het assortiment. Je hebt misschien al gezien dat er veel producten van Essence in de uitverkoop zijn. Deze producten zullen uit het assortiment verdwijnen en plaats maken voor mooie nieuwe producten. Essence komt onder andere met een souffle blush, nude nagellak, veel nieuwe glitternagellak, een highlighter pen, make-up basissen voor je gezicht, veel verzorgings nagellakjes en nog veel meer leuke producten! Ongeveer in maart zullen de nieuwe producten in de winkels liggen.


 
Een ook Catrice gaat voor nieuwe producten in het assortiment. O, en dat betekend natuurlijk ook uitverkoop, als je snel bent kun je daar nu nog gebruik van van maken! Over de nieuwe producten van Catrice ben ik net zo enthousiast over die van Essence, ze komen allebei met echt nieuwe soorten producten die nog niet hadden! Catrice komt met baked eyeshadows, transparante losse poeder (net als MAC, ben ik erg benieuwd naar!), nieuwe lipglosses, nieuwe lipsticks, een highlighter pen (oeeh!), nieuwe oogschaduw mono’s en paletjes, nieuwe nagellak en nog meer! Ik kan echt niet wachten! De nieuwe producten van Catrice is ook rond maart verkrijgbaar.

Ik wordt helemaal blij van al die mooie collectie! Ik wil eigenlijk alles wel hebben, dit is niet zo goed voor mijn plan om te gaan sparen eigenlijk. ;)

Over welke collectie zijn jullie vooral enthousiast? En wat wil jij absoluut hebben?

Liefs,
Brechtje.