Pagina's

woensdag 15 februari 2012

FOTD: Groen en bruin


Na de paarse oogschaduw look van zaterdag had ik echt zin om nog een look te maken. Gister ging ik weer aan de slag met oogschaduw en ik wilde weer voor een kleur gaan die ik normaal nooit gebruik. Ik koos groen en besloot deze te combineren met bruin. Helaas werd het al een beetje donker, dus deze keer geen foto’s met goed daglicht. Lees verder voor het resultaat!

Net als bij mijn paarse look gebruikte ik het 40 shimmer palette. Voor kleurige looks is deze zo handig! Ook gebruikte ik een bruine kleur uit het Catrice Berlin palette. Bruin lijkt een saaie kleur, maar ik gebruik het erg graag. Het is mooi voor overdag en is erg goed te combineren met heftige kleuren. Eigenlijk kan bruin gewoon overal bij! Verder gebruikte ik weer de zwarte gelliner van Essence en de Catrice Allround mascara waterproof. De gelliner van Essence zijn trouwens zo fijn, ik heb ze weer helemaal ontdekt!

Een fullface foto. Ik hield de rest van mijn gezicht rustig, eigenlijk zoals altijd. En ik heb meestal niks om mijn lippen, omdat het nooit blijft zitten. Het is de bedoeling dat je het in de loop van de dag bij werkt, maar dat doe ik toch niet. Dus ja, dan maar niet he. Oke, ik dwaal af.

Ik ben best tevreden over de look. En het is ook best iets wat ik naar school zou dragen. Misschien wat beter blenden, zodat het wat zachter wordt, en dan kan hij prima voor naar school! Wat vinden jullie van de combinatie groen en bruin?

Liefs,
Brechtje.