Pagina's

zondag 5 februari 2012

Sunday Question, puinhoop na het make-uppen

Die zooi hierboven, dat is mijn bureau na ’s ochtends even make-uppen. Meestal is het haasten en prop ik alles snel terug, maar soms heb ook zo’n haast dat ik het maar laat liggen. En dat tref je dat als je uit school komt weer aan. Ook vrijdagochtend had ik dit weer en dat inspireerde mij voor dit artikel.

Oke, hierboven is het net wat erger dan normaal. Ik draag niet altijd oogschaduw, dus dat scheel al weer heel wat kwasten en een palette. Maar toch ik het echt een grote zooi bij mij na even make-uppen. Echt heel veel make-up draag ik niet, maar het zijn duidelijk wel veel verschillende producten en kwasten.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie dit ook hebben! Is het bij jouw ook zo’n enorme zooi, ligt de make-up bezaaid over je bureau als je klaar bent?

Liefs,
Brechtje.