Pagina's

vrijdag 3 februari 2012

Kapsel dilemma

Een lange boblijn, zal ik het doen of niet? Ik loop al een tijdje met dit idee rond en ik ben benieuwd wat jullie ervan denken. Op dit moment heb ik half lang haar, het is wel een stuk over mijn schouders nu. En eigenlijk wil ik het ook al een hele tijd lang laten groeien. Dus ja, wat moet ik nou?

Hier zie je mijn haar zoals het nu is. Het heeft best lang geduurd voordat het deze lengte was. Mijn haar groeit namelijk niet zo snel. Ook is het best dun, dus ik weet eigenlijk niet of het heel lang kan worden. Mede daarom zat ik te denken aan een halflange boblijn, dat staat frisser en mijn haar lijkt voller als het korter is. Normaal heeft het trouwens een stuk meer volume, maar door de vorst wordt het zo slap!

Ik weet niet zo goed hoe ik het best een lange boblijn kan faken, dus ik heb het op twee manier geprobeerd. Links via deze site, dit is een kapsel van Anne Hathaway. Ziet er niet erg realistisch uit, maar het geeft wel een beetje een beeld. 
Hier heb ik wat geprobeerd met klipjes, ziet er al wat echter uit!

Waar ik wel een beetje mee zit, is of het mij niet veel jonger eruit laat zien. Ik lijk al wat jonger dan dat ik ben, en dat maak ik liever niet erger. Ook is kort haar natuurlijk minder zwaar, dus het wordt boller en ook gaat mijn haar waarschijnlijk veel meer krullen.

Http%253a%252f%252fmeme.zenfs.com%252fu%252f08ddc3e7a44576d9bcaf50b144a5a4adb8ad4097_large
Lang haar vind ik leuk, omdat je er veel meer mee kunt! Invlechten bijvoorbeeld, dat schijnt trouwens echt een trend te zijn. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik vind het wel erg leuk. Lang haar kost wel meer tijd qua verzorging en borstelen, maar dat maakt mij niet heel veel uit. 

Ik ben van plan om gewoon met mijn kapper te gaan overleggen. Ik ben benieuwd of zij een beetje kan inschatten hoelang mijn haar ongeveer kan worden. Ik bedoel lang worden zonder dat het dood is aan de onderkant, haha!

Maar ik ben ik ook erg benieuwd naar jullie mening! Zouden jullie een lange boblijn doen of het laten groeien?

Liefs,
Brechtje.