Pagina's

zondag 12 februari 2012

EOTD: It's Purple

Gisteren had ik ineens zin om weer eens een ooglook te maken. Ik koos voor paars, omdat ik dit eigenlijk nooit gebruik. Heel lang geleden heb ik wel eens iets geprobeerd met paarse oogschaduw, maar dat was niet zo’n succes. Deze keer vind ik mijn look toch wel goed gelukt! Lees snel verder voor meer foto’s en de producten die ik heb gebruikt.

Ik vind het echt heerlijk om me soms lekker uit te leven met make-up. Het is dan ook een look geworden die ik niet overdag zal dragen, maar het is wel erg leuk voor een feestje! Ik las trouwens dat paars iedereen goed staat, yeee!


Ik gebruikte voor mijn look het Boozyshop 40 shimmer palette. Misschien ken je het de 88 palettes wel. Het 40 shimmer palette bevat wat minder verschillende kleuren, maar toch wel alles kleuren die je nodig hebt. Verder gebruikte ik de gelliner van Essence, deze heb ik weer helemaal ontdekt en tot slot de Allround waterproof mascara van Catrice. Op mijn gezicht heb ik de L’Oréal Paris True Match foundation en MAC blush in Sunbasque.

Ik ben erg tevreden over het resultaat, ik ben van plan vaker te experimenten met paarse oogschaduw. Ik ben ook benieuwd naar jullie mening! Dragen jullie wel eens paarse oogschaduw?

Liefs,
Brechtje.